La mia cucina_Bucataria mea

12 marzo 2009

Torta al cioccolato farcita con crema di ricotta_Tort de ciocolata cu crema din urda

    Ingredienti per la torta al cioccolato_Ingrediente pentru blatul de ciocolata
    4 uova – 4 oua
    125 gr di zucchero – 125 gr zahar
    75 gr farina 00 – 75 gr faina 00
    25 gr cacao – 25 gr cacao
    1 cucchiaino lievito per dolci – 1 lingurita de praf de copt
    Ho mescolato la farina con il caco e il lievito_Am amestecat faina cu cacao-a si cu praful de copt

    Ho montato a neve gli albumi con lo zucchero_Am batut spuma albusurile cu zaharul

    Messe da parte_Le-am pus de o parte 

    Ho montato i tuorli con un cucchiaio di zucchero_Am batut bine galbenusurile cu o lingura de zahar

    Ho mescolato piano i 2 composti_Am amestecat incetisor cele 2 compozitii

    e ho aggiunto la farina poco alla volta_si am inceput sa adaug faina putin cite putin

    ho mescolato pianissimo_am amestecat incetisor

    ho sistemato il composto in una teglia di 24 cm di diametro foderata di burro e spolverata di farina (ho dato dei colpi alla teglia sul fondo per far si che il composto si “sieda” uniformemente_am pus compozitia intr-o forma cu diametrul de 24 de cm unsa cu unt si tapetata
    cu faina (am batut bine tava ca sa se aseze “uniform”)

    e ho fatto cuocere a 180°C per poco più di mezz’ora_si am copt la 180°C pentru ceva mai mult de jumatate de ora

    l’ho rovesciato sulla griglia_l-am rasturnat pe gratar

    quando era freddo ho tagliato 2 dischi_l-am taiat in doua

    Ho preparato lo sciroppo mescolando a freddo 250 gr zucchero, 250 ml  acqua e 2 cucchiai di ganasce, in mancanza si può sostituire con cacao o cioccolato e messo poi a bollire_Am facut siropul din 250 gr zahar si 250 gr apa si 2 linguri de ganasche  dar se poate folosi  o bucata de ciocolata sau cacao, toate amestecate si puse la fiert

    lo sciroppo pronto_siropul gata

    l’ho lasciato raffreddare e poi ho bagnato i strati_l-am lasat sa se raceasca si am inceput sa insiropez blaturile

    bagnati_insiropate

    Ho sciolto a bagnomaria 250 gr cioccolato_ am luat 250 gr de ciocolata si am pus-o sa se topesca pe bainmarie

    una volta sciolta_cind ciocolata s-a topit

    l’ho fatta raffreddare nel lavandino pieno d’acqua fredda, questa operazione l’ho ripetuta per 3 volte_am pus-o in chiuveta plina de apa rece, aceasta operatie am repetat-o de   3 ori.

    poi l’ho messa nello stampo di silicone_dupa care am varsat-o intr-o forma de silicon

    quando si è raffreddata l’ho tolta e messa sul piatto di portata della torta, sarà la sua base_dupa ce s-a racit am pus-o pe farfuria pe care urma sa fie asamblat tortul, e baza lui

    Ho preparato successivamente la crema per farcire la torta con della ricotta di pecora siciliana fatta scolare una notte in frigo e poi passata al setaccio_Am trecut apoi la pregatirea cremei de urda de oaie siciliana care a stat o noaptela scurs  trecuta prin
    sita apoi

    mescolata poi con 2 cucchiai di buccia d’arancia candita e pezzettini di cioccolato e ho cominciato a farcire i strati_am amestecat-o in robot cu 2 linguri de coaja de portocala in sirop plus bucatele de ciocolata . Dupa ce am creat crema am pus-o pe primul blat

    messo il secondo_pus al doilea

    ho sciolto il cioccolato per la glassa a bagnomaria _am topit ciocolata pentru glazura la bain marie
     
    aggiunto un po di sciroppo di zucchero e un po di glucosio_ am adaugat un pic de sirop de zahar si de glucoza


    ho coperto la torta_am acoperit tortul


    sezione_sectiune

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

