La mia cucina_Bucataria mea

2 aprile 2009

Risotto ai gamberetti_Risotto cu creveţi

Filed under: 04. Pesce_Peşte — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 10:15

Ho pulito un chilo di mazzancolle. Ho soffritto un po’ di aglio e cipolla_Am curatat un chilogram de creveti. Apoi am calit un pic de cepusoara si un catel de usturoi in putin ulei
Imagine Atasata
Ho tostato benissimo il riso e sfumato con del cognac_Am prajit bine orezul si in loc de vin am deglasat cu cognac

 Imagine Atasata
Imagine Atasata
Ho aggiunto i gamberetti e dell’acqua calda in mancaza del fumet _Apoi am adaugat crevetii si apa calda pentru ca fumet de peste n-aveam
Imagine Atasata
Ho finito di cuocere colorandolo con un po’ di curcuma e salandolo con il sale rosa dell’Himalaya_Am terminat de fiert si l-am colorat putin cu un pic de curcuma si l-am aromatizat cu sare roz
Imagine Atasata
Ho mantecato_La sfirsit am adaugat un pic de unt
Imagine Atasata
et voilà 
Imagine Atasata

Blog su WordPress.com.

