La mia cucina_Bucataria mea

2 aprile 2009

Seppioline spezzatino con patate_Tocăniţă de sepii cu cartofi

Filed under: 04. Pesce_Peşte — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 08:57

Ho soffritto nel wok in un goccio d’olio un po’ di aglio e cipolla_In wok am prajit un pic de ceapa si de usturoi

Ho fatto andare un po’ le seppioline_Am adaugat sepiile si le-am lasat un pic sa se incalzeasca

E poi le ho sfumate con del vino bianco secco_Si am deglasat cu vin alb sec

Quando anche questo si è evaporato ho aggiunto lepatate a cubetti, sale, pepe e paprika_Am adaugat cartofii taiati, sare, piper si boia (paprika)

E poi il sughetto del polipo di cui sopra e ho fatto cuocere fino quando le patate erano pronte, parte di esse sono andate a completare lo stesso polipo, dopo aver spento il fuoco ho aggiunto il prezzemolo tritato e mescolato_Si lichidul lasat de caracatita din salata de mai sus si am lasat la fiert pina cind cartofii erau gata, o parte din ei au completat aperitivul de mai sus, dupa ce am stins focutl am adaugat patrungel tocat si am amestecat

pronto nel  piatto_ gata in farfurie

Con quello che è avanzato il giorno dopo ho fatto la pasta cottura a risotto, ho aggiunto la pasta e un po’ di acqua man mano fino quando la pasta era cotta, buona anch’essa_Ce a ramas nu mai ajungea pentru patru persoane asa ca am “inmultit-o” cu paste si a devenit si un condiment pentru paste, am folosit pentru fierberea lor metoda risotto, adica le-am pus peste tocanita si am adaugat apa amestecind pina ce s-au fiert.

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

