La mia cucina_Bucataria mea

6 maggio 2009

Pesce_Rana pescatrice al garam masala

Filed under: 04. Pesce_Peşte — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 21:11

Questa ricetta mi è piaciuta appena l’ho vista fatta da Savita, ho finalmente comprato la rana pescatrice, un pezzo di quasì mezzo chilo e l’ho provata. Qui la sfiletatura, facilissima, ho girato il coltello intorno alla lisca centrale_Reteta asta mi-a placut de cum am vazut-o facuta de Savita, am cumparat in sfirsit acest peste, o buccata de aproape jumatate de chilogram si am incercat-o. Aici scos osul central invirtind cutitul in jurul lui

e questo è il risultato_si asta e rezultatul

avevo dello zenzero grattugiato in salamoia e ho preso un cucchiaino, ho schiacciato 2 spicchi d’aglio e preso un cucchiaio di garam masala_am avut ginger ras la borcan, apoi am strivit 2 catei de usturoi plus o lingura de garam masala

le ho mescolate tutte e coperto bene il pesce lasciandolo riposare un’ora_le-am amestecat pe toate si am masat bine bucata de peste cu mirodeniile lasind-o sa se hodineasca o ora

ho messo un po’ di olio in una teglia, ho soffritto per bene il pezzo di pesce su entrambi i lati, ho aggiunto 2 cucchiai di limone e alla fine un po’ di acqua bollente per finire la cottura, affettato e servito_apoi am pus un picut de ulei intr-o tigaie, am pus bucata de carne si am prajit-o bine pe ambele parti si i s-a format o crusta bunicica, am adaugat apoi 2 linguri de suc de lamiie si un pic de apa fierbinte ca sa termine de fiert, apoi am taiat-o feliute si papat, excelenta, noua ne-a placut foarte mult, mai intii pentru acest peste are carnea compacta si buna, si mai apoi pentru ca ne place mult garam masala smile.gif

Blog su WordPress.com.

