La mia cucina_Bucataria mea

22 maggio 2009

Bavarese ai frutti di bosco_Budinca “bavarese” cu fructe de pădure

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 09:55

Ho preso 750 g di frutti di bosco scongelati_Am luat 750 gr de fructe de pădure decongelate


Ho riscaldato il sughetto che hanno rilasciato sciogliendo dentro 150 g di zucchero e successivamente 17 fogli di gelatina_Am incălzit sucul pe care l-au lăsat dizolvindu-se cu 150 de grame de zahăr, apoi topind in el 17 gr de gelatină foi


questo composto l’ho versato sopra la frutta e poi ho aggiunto mescolando pianissimo 400 g di panna montata_acest amestec l-am vărsat peste fructe şi am inceput să adaug incet incet 400 de gr de frişcă


il composto finale_amestecul final


nello stampo_pus in formă


il giorno dopo_a doua zi


sezione, a me è piaciuto lasciare i frutti interi ma si possono anche frullare_secţiune, mie mi-a plăcut să las fructele intregi dar cine vrea poate să le amestece cu robotul ca să iasă omogen.

Blog su WordPress.com.

