La mia cucina_Bucataria mea

24 maggio 2009

Crostata al cacao con le fragole_Tarta de capsuni si aluat fraged cu cacao

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 10:43

Pasta frolla al cacao
– 200 g farina
– 140 g burro
– 100 g di zucchero
– 30 g di cacao
– 4 tuorli
– un pizzico di sale

Aluatul fraged cu cacao
-200 grame de faina
-140 grame de unt
-100 grame de zahar
-30 grame de cacao
-4 galbenusuri
-un strop de sare.
Ho messo la farina nel Kenwood e in mezzo il burro tagliato a pezzettini (era a temperatura ambiente da 2 ore) ho mescolato un po’ fino quando è diventato sabbioso. Poi ho aggiunto il sale e lo zucchero e poi il cacao e le uova intere, mi sono dimenticata di separarle e allora ho dovuto aggiungere ancora un po’ di farina. L’impasto così ottenuto l’ho fatto riposare un giorno in frigo.
Am pus faina in bolul de la robot si in mijloc untul taiat bucatele si tinut 2 ore la temperatura camerei, am amestecat putin ca sa devina nisipos. In aluatul nisipos am pus in mijloc sarea si zaharul si apoi cacao-a si ……ouale intregi, in loc sa pun numai galbenusurile, asa ca a trebuit sa mai adaug faina ca sa restabilesc echilibrul pe care l-am stricat punind din neatentie ouale intregi si l-am pus in frigider o zi.
Ho steso la pasta aiutando-mi con la farina_Am intins foaia ajutindu-ma cu faina si am taiat-o
1_pastastesa
ho appogiato sopra la teglia in silicone (molto utile per questo tipo di impasto che si stacca benissimo)_am pus tava (de silicon datorita careia astfel de aluaturi odata coapte se desprind minunat de usor) deasupra
2_pastateglia ho fatto aderire bene la pasta nella teglia_am asezat frumusel aluatul in tava
3_teglia ho messo sopra la carta forno con le lenticchie_am pus deasupra hirtia de copt cu lintea
4_lenticchie e ho fatto cuocere 30 minuti a 180°C_si am copt exact 30 de minute la 180°C
5_cotta sopra ho steso la crema pasticcera_deasupra am intins crema de vanilie
6_crema e le fragole lavate nel vino bianco_si capsunile spalate in vin alb
7_pronta eccola_iat-o
8_vicino

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

