La mia cucina_Bucataria mea

26 maggio 2009

Flognarde aux poires

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 07:27
La ricetta proviene da quì_Reţeta provine de aici

http://papillesetpupilles.blogspot.com/200…t-au-grand.html

Ho sciolto 40 grammi di burro_Am topit 40 de grame de unt

Ho aggiunto 3 pere grosse Kaiser tagliate a pezzetti e 2 cucchiai di zucchero, ho mescolato a fiamma alta e dopo 5 minuti ho aggiunto un po’ di Gran Marnier_Am adăugat 3 pere mari curăţate, tăiate bucatele  (varietatea care aici se numesc Kaiser) şi 2 linguri pline de zahăr, am amestecat la foc mare şi după 5 minute am adăugat un pic de Gran Marnier (un lichior pe bază de cognac cu esenţă de portocale ) adică ăsta: http://www.grand-marnier.com/Fr/?section=home


ho lasciato cuocere a fiamma alta fino quando si è evaporato tutto il sughetto_am lăsat la foc mare amestecind mereu pină ce s-a evaporat tot suculeţul


Ken ha montato 4 uova con 100 g di zucchero_Am bătut spumă cu Kenwood-ul 4 ouă cu 100 de grame de zahăr

e dopo ho aggiunto piano piano 40 g di burro fuso, 120 g di farina e 400 ml di latte, io ho messo poi le pere sul fondo della tortiera_după care am adăugat incetisor 40 de grame de unt topit, 120 de grame de făină  şi 400 ml de lapte, am pus in formă perele


e ho versato sopra il composto_şi am vărsat deasupra compoziţia


ho messo i pezzettini di burro sopra_deasupra am tăiat citeva bucăţele de unt


ho fatto cuocere un ora a 175°C_am copt o oră la 175°C

ed eccolo capovolto nel piatto_şi aşa arăta răsturnat in farfurie

fettina_felie

Blog su WordPress.com.

