La mia cucina_Bucataria mea

9 giugno 2009

Cheesecake New York (simil)

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 22:08
La ricetta si trova già quì_Reteta se gaseste deja aici

http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?t=83126&highlight=menta

Ingredienti della crema:
400 grammi di formaggio spalmabile (
qui la ricetta diceva 450 ma io ho usato solo 400 perché ho usato un formaggio comprato alla Lidl ed il peso della vaschetta è di 200 g)
2 uova intere
150 grammi di zucchero
2 cucchiai di succo di limone.

Ingredientele cremei:

400 de grame de brinza (retetea spunea 450 dar eu avind 2 cutii de cite 200 am pus mai putin)
2 oua
150 gr zahar
2 linguri suc de lamiie


Ingredienti della base
125 grammi di biscotti Digestive

Ingredientele bazei

125 grame de biscuiti Digestive

2 cucchiai di zucchero
60 grammi di burro sciolto
1 cucchiaino di canella

2 linguri de zahar
60 de grame de unt topit
1 lingurita de scortisoara


Ingredienti della crema di panna:
200 gr di panna acida (ottenuta come spiegherò sotto per chi non la trova, andrebbe bene secondo me da usare pura la creme fraiche)
2 cucchiai di zucchero
1 cucchiaio di estratto di Vaniglia

Ingredientele cremei de smintina:
200 de gr de smintina acra (obtinuta cum voi explica mai jos pentru cine nu o gaseste, merge bine dupa mine si creme fraiche)
2 linguri de zahar
1 lingura de extract (esenta) de vanilie

Come teglia io ho usato questa che ha la base in vetro e il bordo staccabile, ho spennellato solo con un po’ di burro per non avere spiacevoli sorprese, e una teglia che avevo comprato 2 anni fa alla Lidl. Il diametro è di 23 cm e l’altezza di 3 cm_Am folosit forma aceasta cu fundul de sticla si marginile care se desprind, am uns bine cu un pic de unt pentru mai multa siguranta, am cumparat-o acum 2 ani la Lidl. Diametrul este de 23 de cm si inaltimea de 3 cm


Ho mescolato nel robot gli ingredienti per la base e gli ho versati nella teglia_Am amestecat in robot ingredientele pentru baza si am pus amestecul in forma


Ho livellato poi benissimo con il cucchiaio_Am nivelat apoi foarte bine cu lingura


Dopo di che l’ho messo in frigo, la ricetta diceva mezz’ora, io l’ho lasciato un’ora per cause indipendenti dalla mia volontà. Poi ho messo gli ingredienti della crema nel robot e ho mescolato fino quando si è amalgamato bene il tutto e ho versato il composto sulla base_Si l-am pus in frigider, reteta prevedea o jumatate de ora, eu am lasat o ora din motive independente de vointa mea. Apoi am pus in robot ingredientele cremei si am amestecat pina s-a amalgamat bine totul si am varsat compozitia peste baza


E ho infornato nel forno preriscaldato a 150°C per 30 minuti. Poi l’ho spento e l’ho lasciato dentro il forno per circa un’ora e mezza . Si presentava così:_Am copt la 150°C pentru 30 de minute. Apoi am stins cuptorul si am lasat cheesecake-ul inauntru pentru inca o ora si jumatate. Arata asa:


Ho mescolato allora gli ingredienti della crema di panna, ho tirato fuori il cheese cake e l’ho messa sopra ed ho acceso di nuovo il forno a 150°C._Am amestecat ingredientele cremei de smintina, am scos cheesecake-ul si am varsat deasupra crema de smintina, am aprins din nou cuptorul la 150°C.


Ho spalmato benino la crema di panna_Am nivelat bine crema de smintina


E l’ho rimesso nel forno per 10 minuti dopo di che ho di nuovo spento il forno e l’ho lasciato ancora dentro per un’ora._Si am pus iar in cuptor 10 minute, dupa care am stins iar si l-am lasat inca o ora.


Sicuramente io con 30 minuti l’ho cotta troppo perché lo strato di panna che doveva “fondersi” con quello di formaggio è rimasto sopra.
Poi l’ho messo nel frigo, e l’ho tenuto in frigo 17 ore. Ecco con un semplice gesto come si toglie dalla teglia_
In mod sigur eu l-am copt prea mult pentru cit era de subtire pentru ca stratul de smintina trebuia sa se imbine cu cel de brinza dar a ramas deasupra. Apoi l-am pus in frigider pentru 17 ore. Printr-un simplu gest iese din forma

E qua la torta finita_Si aici cheesecake-ul terminat

Da vicino_De aproape

La mia fetta_Felia mea

E quella di Stefano_Si cea a lui Stefano

L’ho servita con una salsa di fragole, mi sono ispirata dalla salsa presentata nella ricetta originale. Ho usato queste dosi:
– 500 g di fragole
– 120 g di zucchero
– 2 cucchiai di succo di limone
– 1 cucchiaio di maizena
– 2 cucchiai di mandorle in polvere
Ho mescolato il tutto

L-am servit cu un sos de capsuni facut inspirindu-ma din reteta originala. Am folosit:
– 500 gr de capsuni
– 120 gr de zahar
– 2 linguri de suc de lamiie
– 1 lingura de amidon
– 2 linguri de faina de migdale.
Am amestecat totul

schiacciando le fragole con lo schiacciapatate e ho fatto bollire fino quando si è addensata.
strivind capsunile cu aparatul cu care se strivesc cartofii pentru piure si am fiert pina s-a intarit.

La panna acida l’ho fatta 2 giorni prima, ho trovato a Auchan questo yoghurt greco colato, molto buono
Smintina acra am facut-o cu 2 zile inainte, am gasit la Auchan acest iaurt grecesc scurs, foarte bun

Erano 200 g che ho mescolato con 200 g di panna fresca liquida (non Uht)
Erau 200 de gr pe care le-am amestecat cu 200 de gr de smintina lichida proaspata (nu Uht)

L’aspetto era questo_Aspectul era astfel

L’ho lasciata in cucina circa 10 ore e poi l’ho messa in frigo e l’ho usata dopo 2 giorni, è più densa e un po’ più acida della miscela iniziale
Am lasat-o la temperatura bucatariei 10 zile dupa care am pus-o in frigider si am folosit-o dupa 2 zile, è mai densa si mai acra decit compozitia initiala

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

