La mia cucina_Bucataria mea

7 luglio 2009

Melanzane e zucchine al microonde_Vinete si dovlecei la microunde

Ho comprato per la prima volta, le melanzane bianche, in Francia, le ho tagliate a metà per lunghezza e le ho cotte 15 minuti a 850 watt nel microonde._Am cumparat pentru prima oara, vinete albe, in Franta, le-am taiat in jumatate pe lungime si le-am copt 15 minute la 850 de watt in microunde.


ho fatto la stessa cosa con delle estremita arrotondate delle zucchine un po’ cresciutelle, ho tolto la polpa in mezzo e l’ho mescolata con delle ciliegie piccoline tagliate  a spicchi e olive_acelasi lucru l-am facut cu capetele unor dovlecei care cresc aiurea si a caror extremitate era rotunjoara, am scos miezul vinetelor si dovleceilor si l-am amestecat cu rosii micute taiate in 4 si masline.

nel fratempo ho messo nel robot piccolino il prezzemolo, olio di oliva extravergine e aglio_intre timp am pus in robotul mititel patrunjel, ulei de masline extravirgin  si usturoi

questo il risultato_acesta a fost rezultatul

ho riempito le metà di  zucchine e di melanzane con la polpa, i pomodori e le olive e le ho cotte ancora per 10 minuti, sempre a massima potenza_am umplut jumatatile de dovlecei si de vinete cu amestecul si am mai pus la microunde pentru alte 10 minute, tot putere maxima

nel piatto ho aggiunto poi la crema di prezzemolo nelle metà di zucchine, mentre in quelle di melanzane ho aggiunto solo un po d’olio_inainte de a le papa am pus amestecul de patrunjel peste dovlecei pentru ca mi se parea ca se potriveste mai bine, iar peste vinete numai un pic de ulei

Blog su WordPress.com.

