La mia cucina_Bucataria mea

10 luglio 2009

Pollo_Polpette allungate_Chiftelute lungi din pui

Ingredienti_Ingrediente

2 petti di pollo tagliate a cubetti e pulite_2 bucăţi de piept  de pui tăiate bucăţele
IPB Image
6 fette di baguette ammollata nel latte, strizzate e aggiunte alla carne_ 6 felii de piine baguette muiata in lapte dupa ce s-au muiat se storc si se pun peste carne
IPB Image
mezza cipolla grande e uno spicchio d’aglio_ o juma de ceapa mare si un catel de usturoi taiate bucati
IPB Image
3 zucchine a fette_ 3 dovlecei micuţi cruzi
IPB Image
Ho mescolato tutto_Am amestecat toate ingredientele
IPB Image
E tritato_Se dau deci ingredientele pe maşina de tocat carne
IPB Image
gli ingredienti tritati_ingredientele măcinate
IPB Image
Dopo ho aggiunto un cucchiaio di farina, 2 ouva, sale, pepe e saporita_După care am adăugat o lingură de făină, 2 ouă, sare, piper şi “droga saporita” (un amestec de condimente printre care nucsoara)
IPB Image
Ho rimesso l’impasto nella macchina e formato i salsiciotti_eram prea bucuroasă de cum mergea maşinăria şi mi-a venit ideea de a folosi instrumentul pentru făcut cirnaţi

IPB Image
Messe sulla teglia rivestita da carta da forno_se pun in tavă pe hirtia de copt.
IPB Image
cotte nel forno 30 minuti a 200°C_şi le-am copt 30 de minute la 200°C
IPB Image
pronti_gata
IPB Image

Blog su WordPress.com.

