La mia cucina_Bucataria mea

18 luglio 2009

Zacusca di zucchine_Zacusca din dovlecei

Ingredienti_Ingrediente

– 3,5 kg peperoni interi cotti sulla piastra, ne sono rimasti 1,360 di falde di peperoni cotti puliti dalla buccia, dal torsolo e dai semi – 3,5 kg ardei din care au rămas 1,360 kg de ardei copți

02_peperoni
-1,5 kg di melanzane intere cotte sulla piastra, ne sono rimaste 440 gr di polpa di melanzane cotte pulite dalla buccia e dal torsolo

03_melanzane
– 1,5 kg de vinete din care au rămas 440 gr de vinete coapte
Imagine Atasata

– 2 kg di zucchine dalle quali sono rimasti 1,7 kg di zucchine cotte – 2 kg de dovlecei din care au rămas 1,7 kg de dovlecei copți

Imagine Atasata

– Cipolla sofritta in un goccio d’olio, 400 gr di cipolla cotta – Ceapă călită din care a rămas 400 de gr de ceapă călită

Imagine Atasata

– 200 ml olio di oliva extravergine

– una lattina di 440 gr di doppio concentrato di pomodoro Mutti

– fleur de sel de Camargue, pepe nero in grani

-200 de ml de ulei de măsline extravirgin

– o cutie de 440 de gr de bulion de roșii
– fleur de sel de Camargue, boabe de piper negru

Ho cotto sulla piastra i peperoni e le melanzane, le zucchine le ho cotte a fiama alta in pentola con un goccio d’olio mescolando spesissimo per evaporare la loro acqua. –Am copt și curățat ardeii si vinetele, dovleceii i-am tăiat și i-am copt la foc mare cu un strop de ulei amestecând foarte des ca sa evapore apa.
Imagine Atasata

Ho sminuzzato tutto nel robot e poi ho aggiunto la cipolla soffritta con un goccio d’olio, ho aggiunto l’olio, il sale, il pepe e il concentrato di pomodoro – Am pus totul in robot ca să se mărunțească după care am amestecat-o cu ceapa călită în prealabil cu un strop de ulei, am adaugat uleiul, sarea, piperul si bulionul

Imagine Atasata

ho mescolato bene e lasciato bollire a fiamma bassa per un’ora – am amestecat bine si am lăsat să fiarba la foc mic o ora.

Imagine Atasata

L’ho invasata bollentissima – Apoi am pus-o fierbinte în borcane

Imagine Atasata

che ho poi bollito per un’ora da quando comincia a bollire in un pentolone, coperte d’acqua. – pe care le-am fiert apoi într-o oala o ora de cind incepe sa fiarba apa, acoperite de apă.

Ho ottenuto 7 barattoli di 500 grammi – Au rezultat 7 borcane de 500 de grame

Imagine Atasata
e un po’_plus un pic

Blog su WordPress.com.

