La mia cucina_Bucataria mea

20 luglio 2009

Pappa al pomodoro_Păpica mea cu roșii

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 07. Vegetariane, 08.10 Pomodoro_Rosii — Tag: — Adriana Nicoleta @ 05:55
Ho rifatto la pappa secondo la ricetta dell'Acquolina, non ho avuto questo pane toscano come un'altra volta e ho aggiunto i cannellini toscani cotti nel fiasco quando il forno a legna si spegne perchè gli avevo ancora in congelatore portati dalla Toscana e perchè la mia amica gli aggiunge_Am refacut reteta restaurantului Acquolina, n-am avut aceasta piine toscana ca alta data si am adaugat fasolea boabe toscana fiarta in cuptorul de lemne dupa ce a fost stins pentru ca o aveam inca in congelator adusa din Toscana si pentru ca prietena mea o adauga la aceasta supa.

Ho pulito dei cuori di bue dalla pelle e semi e gli ho lasciati a scolare in frigo per una notte_Eu am curatat de ieri rosiile cuore di bue, de pielita si de seminte si le-am lasat o noapte la frigider ca sa mai lase apa

Ho soffritto un po’ di cipolla con un goccio di olio extravergine toscano e poi ho aggiunto i pomodori tagliati grossolanamente a coltello_Am calit un pic de cepusoara intr-un strop de ulei de masline extravirgin toscan si cind era gata am adaugat rosiile taiate grosolan bucatele

Ho lasciato bollire per un’ora, ho aggiunto i fagioli_Am lasat la fiert o ora apoi am adaugat fasolea

Poi ho aggiunto il pane secco_Apoi am adaugat piinea uscata

e ho lasciato bollire ancora 15 minuti, ho aggiunto il basilico tagliuzzato e ho spento il fuoco lasciando riposare per un’altra ora_si am mai lasat sa fiarba 15 minute, am adaugat busuiocul taiat, am stins focul si am lasat sa se odihneasca o ora

Poi l’ho disfatta con la frusta e nel piatto ho aggiunto l’olio extravergine d’oliva toscano_Apoi am batut-o cu telul pina cind toata piinea s-a desfacut si a iesit o papă. In farfurie se adauga un pic de ulei de masline extravirgin toscan.

Blog su WordPress.com.

