La mia cucina_Bucataria mea

24 luglio 2009

Wafer e dulce de leche_Napolitane cu crema de lapte

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 10:30

Ho fatto bollire un litro di latte con 600 gr di zucchero per 3 ore e mezza, fino quando era così_Am fiert un litru de lapte cu 600 de gr de zahar pentru 3 ore si jumatate pina cind era asa

Ho frullato dei biscotti con delle nocciole_Am mixat biscuiti cu alune de padure

ho tolto dal fuoco il dulce de leche, ho messo un po’ di burro e la miscela di biscotti e nocciole e l’ho spalmata sui fogli di cialda wafer_eu am luat crema de lapte de pe foc şi am pus-o intr-un castron, am pus mixerul in ea, apoi am adăugat un pic de unt, apoi am adăugat amestecul de biscuiţi şi alune şi apoi am pus-o intre foi

et voilà

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

