La mia cucina_Bucataria mea

25 luglio 2009

MdP Pane con peperoni_Paine cu ardei

Filed under: 05. Pane_Pâine, 05.01 Macchina del pane_Maşina de pâine — Adriana Nicoleta @ 22:07
La ricetta della mia amica Tana_Reteta Tanei 

Oggi ho rifatto questo pane nella mdp_Am refacut-o azi in masina de piine.
 150 gr acqua– 150 gr apa
1 uovo – 1 ou
2 cucchiai di olio (io adesso procedo così: verso l’olio sui perni delle pale, poi giro la forma in modo che l’olio bagni tutte le pareti, in questo modo il pane si stacca più facilmente) – 2 linguri de ulei (le-am pus in cuva varsindu-le pe chestiile in care intra paletele apoi am invirtit cuva astfel incit uleiul sa se intinda pe peretii ei)
100 gr tomini freschi piemontesi – 100 gr de branza de vaci
180 gr peperoni arrostiti spellati e puliti – 180 gr de ardei copti
1 cucchiaino piccolo di sale (quello in dotazione della mdp) – 1 lingurita mica de sare, cea mica din dotarea masinii
1 cucchiaio di zucchero (quello grande in dotazione della mdp) – 1 lingura de zahar, cea mare din dotarea masinii
70 gr latte in polvere – 70 de gr de lapte praf
la punta di uno spicchio d’aglio grande gratuggiata –  dat pe razatoare un virf dintr-un catel mare de usturoi 
un po’ di salamoia bolognese – un pic de salamoia bolognese care e un amestec de sare cu ierburi aromatice uscate
500 gr di farina (150 manitoba e 350 farina di grano tenero 00) – 500 de gr de faina (am folosit 150 gr manitoba si 350 de faina alba de griu moale 00)
25 gr lievito di birra fresco – 25 de gr de drojdie de bere proaspata

Ho messo prima tutti i liquidi e gli altri ingredienti nella mdp, poi la farina e sopra il lievito, l’ho accesa sul programma rapido e dopo 2 ore era così_ Am pus mai intii toate lichidele si ingredientele apoi faina si apoi drojdia, am pus masina pe programul rapid si dupa 2 ore era asa
Imagine Atasata
la fetta_felia

Imagine Atasata

Blog su WordPress.com.

