La mia cucina_Bucataria mea

28 luglio 2009

Confettura di peperoncini_Dulceata de ardei iute

Ho usato questi peperoncini_Eu am folosit ardeii astia


Per pulirli li ho tagliati a metà e poi li ho sminuzzati nel robot. Si usa stesso peso di peperoncini, zucchero e aceto. Si fa bollire lo zucchero con l’aceto per 20 minuti, si aggiungono i peperoncini e si fa bollire fino quando comincia ad adensarsi, per me minimo 30 minuti per 800 gr di ogni ingrediente. E molto buona, nella mia prevale il dolce lasciando una punta di piccante alla fine, l’aceto scompare totalmente.

Ca sa-i curat i-am taiat in jumatate si apoi i-am maruntit in robot. Se foloseste aceeasi cantitate de ardei iute, zahar si otet. Se fierbe zaharul cu otetul 20 de minute, se adauga ardeii iuti si se fierbe pina incepe sa se lege, eu am fiert-o cel putin 30 de minute folosind 800 de gr din fiecare ingredient. E foarte buna, intr-a mea se simte dulcele lasind un gust picant la sfirsit, otetul dispare in totalitate.
Imagine Atasata

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

