La mia cucina_Bucataria mea

1 agosto 2009

Pasta_Tagliatelle al nero di seppia con cozze e salsa piccante di pomodoro_Tagliatelle Din Cerneala De Sepie Cu Midii Si Sos Iute

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 04. Pesce_Peşte, 08.10 Pomodoro_Rosii — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 15:59

Tagliatelle al nero di sepia_Tagliatelle din cerneala neagra de sepie

tagliatelle

Ho messo le cozze mezzo guscio congelate in un goccio di olio e ho fatto cuocere a fiamma alta 4 minuti, ho aggiunto la salsa piccante di pomodoro, ho mescolato e fatto cuocere altri 2 minuti poi ho aggiunto le tagliatelle

Am aruncat intr-un strop de ulei midiile (erau congelate, fructul pe o jumatate de scoica) cu fata in jos si le-am lasat 4 minute sa se dezghete si coaca dupa care am turnat sosul, am amestecat 2 minute si am adaugat pastele fierte.
Imagine Atasata

Blog su WordPress.com.

