La mia cucina_Bucataria mea

3 agosto 2009

Zucchine polpette_Pirjolute din dovlecei

Filed under: 08.1 Zucchine_Dovlecei — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 08:35
Ho gratuggiato 2 grosse zucchine, le ho strizzate per togliere l'acqua e lasciate a riposare qualche ora in uno scolapasta, poi le ho di nuovo strizzate e mescolate con 2 uova, 4 cucchiai di farina e 4 di pangrattato, ho formato le polpette che ho lasciato riposare mezz'ora e poi le ho fritte in olio bollentissimo di semi d'uva (vinaciolo)_Am dat pe răzătoare 2 dovlecei mari, i-am strâns bine în pumni ca să scot apa, i-am lăsat câteva ore într-o strecurătoare şi apoi iar i-am strâns şi i-am amestecat cu 2 ouă, 4 linguri de făină şi 4 de pesmet. Am dat forma pârjoluţelor şi le-am lăsat să stea o jumătate de oră după care le-am prăjit în ulei fierbinte din seminţe de struguri.
polpettecrude

polpettecotte

Blog su WordPress.com.

