La mia cucina_Bucataria mea

4 agosto 2009

Polpettone di pollo_Rulada din piept de pui

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 08.4 Carne — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 06:34

La ricetta di Bruna Numberone

Ho chiesto al macellaio di tritarmi 2 petti di pollo, credo di peso mezzo chilo, ho aggiunto 250 gr di pasta da salsiccia, 2 uova, parmigiano, sale e pepe, foglie di basilico spezzetate. L’impasto è molto morbido ed appicicoso, io ho formato il polpettone aiutandomi con la carta da forno._I-am cerut macelarului sa-mi dea prin masina de tocat carne 2 piepti de pui, din pacate nu-mi amintesc cit cintareau, cred vreo jumatate de chilogram, am amestecat-o cu 250 de grame de pasta de cirnati, 2 oua, parmigiano, sare si piper, frunze de busuioc maruntite. Compozitia e foarte moale si lipicioasa, eu i-am dat forma de rulada ajutindu-ma cu hirtia de cuptor.

L’ho fatto rosolare da entrambi i lati nell’olio_Se prajeste rulada in ulei pe ambele parti, intr-o tigaie antiaderenta.

Quando è ben rosolata, si copre di latte fino a metà e si sposta nella pentola a pressione_Cind e prajita bine se acopera cu lapte pina la jumatatea inaltimii sale si apoi se muta in oala minune

Si fa cuocere 10 minuti dal fischio, si apre dopo che è uscito il vapore e il sughetto si filtra, si frulla aggiungendo il succo di mezzo limone e volendo si addensa con una noce di burro e un cucchiaino di amido_Se lasa sa fiarba 10 minute dupa ce incepe sa fluiere, se deschide (evident dupa ce a iesit tot aburul) si sosuletul se filtreaza, se mixeaza cu sucul de la o jumatate de lamiie, daca e prea lichid si se adenseaza adaugind o nuca de unt si o lingurita de amidon

e la sezione_si sectiunea

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

