La mia cucina_Bucataria mea

6 agosto 2009

Patatine cips_Cipsuri din cartofi

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive, 07. Vegetariane — Adriana Nicoleta @ 10:25
da un'idea presa da quì_dupa o idee luata de aici
http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?p=1041030&highlight=patate#post1041030

Ho tagliato a fettine sotilissime le patate con la mandolina, le ho sciacquate fino quando l’acqua era pulita, poi ho asciugato benissimo ogni fetta

Am taiat felii foarte subtiri cartofii si i-am clatit pina ce apa era curata, apoi am uscat foarte bine fiecare felie in parte

Poi le ho fritte poco alla volta nel olio bollente di semi di uva

Apoi le-am prajite citeva pe rind in ulei fierbinte din simburi de struguri

e servite con ketchup e maionese_si servite cu ketchup si maioneza

Blog su WordPress.com.

