La mia cucina_Bucataria mea

23 agosto 2009

Cannoli con la pate a briques_Rulouri cu carne din pate a briques

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive — Adriana Nicoleta @ 15:28

In Francia ho acquistato la pate a briques _In Franta am cumparat pate a briques

pateabrickE con l’idea di ripieno di Andreea mescolata con quello che avevo in frigo ho fatto così:  Ho soffritto della carne tritata di vitello in una padella antiaderente mescolando continuamente fino ad ottenere un composto sabbioso ben cotto, ho aggiunto sale, pepe e “saporita” (un mix di spezie che si trova qua, questa è la foto dal sito del produttore,  Via delle Indie)

Si cu ideea de umplutura pe care mi-a dat-o Andreea combinata cu ceea ce aveam in frigider am facut astfel:  Am prajit carne macinata de vita in sosul sau propriu intr-o tigaie antiaderenta amestecind mereu pina ce am obtinut un amestec nisipos bine prajit, am adaugat sare, piper si “saporita” (un amestec de mirodenii care se gaseste aici, aceasta este poza de pe siteul producatorului, Via delle Indie)

Ho aggiunto poi della ricotta salata gratuggiata e uovo_Am adaugat apoi urda sarata rasa si ou

ripienoHo fatto poi i rotolini che ho fritto nell’olio caldo_Am facut apoi rulourile pe care le-am prajit in ulei cald

Blog su WordPress.com.

