La mia cucina_Bucataria mea

26 agosto 2009

Slowcooker_Crem caramel_Crema de zahar ars

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri, 10.1. Slowcooker — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 14:32

Ovviamente l’idea è dell’adorabile Marina ed è un ottimo modo per preparare il crem caramel con sto caldo perchè non bisogna accendere il forno_Evident ca ideea e a adorabilei Marina si e un mod splendid de a pregati crema de zahar ars pe caldurile astea pentru ca nu trebuie aprins cuptorul

http://www.coquinaria.it/forum/showpost.php?p=1305645&postcount=72

Ho mescolato 4 uova con mezzo litro di latte e 3 cucchiai di zuchero e l’ho diviso in queste forme perchè me ne servivano 6 ma sono troppo grandi e ho dovuto mettere 4 sotto e 2 sopra e a metà cottura scambiarle_ Am amestecat 4 oua cu o jumatate de litru de lapte si 3 linguri de zahar, le-am pus in formele acestea pentru ca imi trebuiau 6 dar sunt prea mari si nu intra in slow, asa ca a trebuit sa pun 4 dedesubt si 2 deasupra si la jumatatea timpului sa le schimb intre ele

ho messo un po’ di acqua e ho fatto cuocere su high per 4 ore_ am pus un pic de apa in oala si am copt la high pentru 4 ore

Le ho servite così semplici_Le-am servit asa simple

L’ho rifatta, diminuendo di uno il numero delle uova perchè quelle sopra sapevano troppo di uovo, ho usato degli stampi più piccoli e me ne sono bastati 5 che sono entrati perfettamente nella slow

Am refacut-o, am micsorat numarul de oua pentru ca cele de deasupra aveau gust de ou prea pronuntat, am folosit forme mai micute si mi-au fost suficiente 5 care au intrat perfect in oala

ho messo il caramello sul fondo_am pus zaharul ars pe fund


ed il risultato, mi è piaciuto di più questa variante, d’ora in poi lo farò così_si rezultatul, mi-a placut mai mult varianta asta, asa am sa o fac deacum incolo

Blog su WordPress.com.

