La mia cucina_Bucataria mea

1 settembre 2009

Glassa al cioccolato_Glazura de ciocolata

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 21:16

Ingredienti – Ingrediente

per una torta di circa 32 cm di diametro – pentru un tort de 32 cm diametru
210 gr cioccolato fondente (minimo 65-70% cacao) – 210 gr ciocolată amăruie (cel puţin 65-70% cacao)
165 ml panna liquida – 165 ml smantana lichidă
25 gr miele – 25 gr miere
42 gr burro morbido – 42 gr unt moale
42 ml liquore Cointreau – 42 ml de lichior Cointreau
Io ho tagliato il cioccolato con il coltello_Se taie ciocolata cu cuţitul


Si scalda la panna con il miele e i versa sopra il cioccolato mescolando veloce_Se incălzeşte smantana cu mierea şi se varsă peste ciocolată amestecand repede


Quando il cioccolato si è sciolto bene si aggiunge il burro_După ce s-a amestecat bine se adaugă untul


Si aggiunge il liquore_După care se adaugă lichiorul


Questa è la sua consistenza_Asta e consistenţa


Ho iniziato a versare la glassa sopra la torta che era fatta con i wafers iniziando a coprire bene i bordi_am inceput să acopăr marginile, intorcandu-mă imediat in punctele unde nu prinsese bine ciocolata pentru ca era caldă


e successivamente versandola sopra e lasciandola cadere su tutta la superficie_după care am trecut la partea de sus şi cu răbdare şi incetişor am acoperit totul

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

