La mia cucina_Bucataria mea

2 settembre 2009

Slowcooker_Pollo polpettone_Rulada din carne tocata de pui

La ricetta di Bruna  presentata qua_Reteta Brunei prezentata aici

https://adriananicoleta.wordpress.com/2009/08/04/polpettone-di-pollo-n1_rulada-din-piept-de-pui/

cambiando il modo di cottura, anzichè nella pentola a pressione, nella slowcooker_schimbind modalitatea de coacere, in loc de oala minune in slowcooker
Ho avuto 2 petti di pollo tritati, credo pesassero intorno al mezzo chilo, ho aggiunto 250 gr di pasta si salsiccia, 2 uova, parmigiano, sale e pepe, più foglie di basilico spezzettate_Am avut 2 piepti de pui dati prin masina de carne, sa fi avut in jur de jumatate de chilogram cred, am adaugat 250 de grame de pasta de cirnati, 2 oua, parmigiano, sare si piper, plus frunze de busuioc maruntite grosolan

Il composto è molto morbido e appiccicaticcio, io mi sono aiutata con la carta forno per darle la forma. Ho fatto 3 piccole rollate che poi ho congelato perché tutta la quantità è troppa per 3 persone_Compozitia e foarte moale si lipicioasa, eu i-am dat forma de rulada ajutindu-ma cu hirtia de cuptor. Am facut 3 micute pentru ca le-am congelat, din cantitatile astea iese o rulada prea mare pentru 3 persoane.

Ho fritto in olio fino quando si sono dorate da entrambi i lati_ Am prajt rulada in ulei pe ambele parti, intr-o tigaie antiaderenta
Non si disfa ma bisogna solo manovrarla con attenzione_Desi e foarte moale se intoarce si se prajeste usor si fara probleme, evident trebuie manevrata cu grija si incetisor.

Adesso la rollata è sigillata e può continuare a cuocere_In felul asta rulada e bine sigilata si poate sa se continue coacerea.

coperta di latte nella slowcooker_in lapte in slowcooker

si può congelare, cuocere in anticipo, tagliarla a fette e scaldarla nel sughetto quando serve_se poate congela, coace preventiv si taia felii si incalzi in sos cind ne trebuie

verdure croccanti a cubetti saltate nel wok_legume crocante taiata cuburele si prajite in wok

Blog su WordPress.com.

