La mia cucina_Bucataria mea

12 settembre 2009

Old-Fashioned Chocolate Cake

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 14:29
La ricetta si trova anche quì_Reteta se gaseste si aici
http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?t=101578

Ieri ho guardato Nigella, che è irresistibile, facendo _Ieri am vazut-o pe Nigella, care e irezistibila, facind

e mi ha fatto venire la voglia di farla_si mi-a venit cheful sa o fac si eu

Ho messo nel robot_Am pus in robot
200 g di farina – 200 gr de faina alba de griu
200 g di zucchero semolato – 200 gr de zahar tos
15 g = una bustina di lievito per dolci (quello della Lidl) -15 gr sau un pliculet de praf de copt (de la Lidl)
40 g di cacao Vahlrona – 40 de gr de cacao
175 g di burro morbido – 175 de gr de unt la temperatura camerei
2 uova – 2 oua
150 ml di panna acida (creme fraiche) – 150 ml smintina


Ho mescolato tutto_Am amestecat totul

e messo nella teglia di silicone di 26 cm di diametro_am pus in forma de silicon de 26 cm diametru

cotta a 180°C per 40 minuti_copt la 180°C pentru 40 de minute

Per la glassa ho mescolato 40 g di burro con 175 g di cioccolato, li ho sciolti nel MO e poi li ho mescolati con 125 ml di panna acida, ho versato nel robot e ho aggiunto 100 g di zucchero a velo

Pentru glazura am amestecat 40 de gr de unt cu 175 de gr de ciocolata, le-am topit in microunde si apoi le-am amestecat cu 125 de ml de smintina, am pus in robot si am adaugat 100 de gr de zahar pudra

ho mescolato tutto e ricoperto la torta_am amestecat totul si am pus-o peste tort

Blog su WordPress.com.

