La mia cucina_Bucataria mea

29 settembre 2009

Caprese alle nocciole 2_Tort Capri cu alune de padure 2

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 21:13
Molto simile alla ricetta già postata_Foarte asemanatoare retetei deja publicate
https://adriananicoleta.wordpress.com/2009/03/29/caprese-alle-nocciole_tort-capri-cu-alune-de-padure/
La ricetta si trova già quì_Reteta a se gaseste deja aici

http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?t=102007

La ricetta è di Elisabetta, una garanzia in materia di dolci_Reteta este a Elisabettei, o garantie in materie de dulciuri.

Ho tritato 310 gr di nocciole e poi le ho mescolate con 35 gr di maizena, un cucchiaino di baking powder e 30 g di cioccolato gratuggiato

Am macinat 310 gr de alune pe care le-am amestecat cu 35 de gr de maizena, o lingurita de praf de copt si 30 de gr de ciocolata data pe razatoare

caprese2

Ho montato a neve 4 albumi con un terzo della quantità totale di zucchero (170 g)_Am batut spuma 4 albusuri cu o treime din cantitatea totala de zahar (170 gr)

caprese1Ho montato i 4 tuorli con un altro terzo dello zucchero. Ho montato  160 gr di burro morbido con lo zucchero rimasto, ho aggiunto 2 cucchiai di latte e i tuorli montati

Am batut spuma cele 4 galbenusuri cu alta treime din cantitatea de zahar. Am batut spuma 160 de gr de unt moale cu restul de zahar, am adaugat 2 linguri de lapte si apoi galbenusurile spuma

caprese3

Ho aggiunto la miscela di nocciole_Am adaugat amestecul de alune

caprese4E poi ho aggiunto piano piano un po’ alla volta gli albumi montati e versato nella tortiera_Si apoi am adaugat incet incet cite un pic albusurile spuma si am varsat compozitia in forma

caprese5Ho cotto a 170°C per 45 minuti_Am copt la 170°C pentru 45 de minute

caprese6E la fetta morbida, buonissima e con un splendido sapore di nocciola_Si felia moale, foarte buna si cu un superb gust de alune

caprese7

Blog su WordPress.com.

