La mia cucina_Bucataria mea

29 settembre 2009

Maiale_Costine al forno con patate Bombay_Costite de porc la cuptor cu cartofi Bombay

Filed under: 03. Secondi_Feluri II — Adriana Nicoleta @ 08:30
Ho visto questa ricetta una sera in una trasmissione di Jamie Oliver

Am vazut intr-o seara la o emisiune de-a lui Jamie Oliver reteta asta

Si tritano insieme_Se amesteca in robotel:
– 3 spicchi d’aglio – 3 catei de usturoi
– 3 peperoncini secchi (lui ne ha usati 3 freschi ma io non li avevo) – 3 ardei iuti seci (el a zis si 3 ardei iuti proaspeti dar eu nu aveam)
– paprika – paprika
– la buccia di un’arancia (lui ha messo la buccia di 4 arancie e di un lime) – coaja unei portocale (el a pus coaja de la 4 portocale si un lime dar eu n-aveam decit una)
– olio – ulei.

Si spalma questa miscela sulle costine e si fanno riposare un’ora in frigo_Se ung costitele cu acest amestec si se tin o ora la frigider


Passata l’ora si metttono a breve distanza una dall’altra in una teglia, io l’ho foderata di alluminio_ Dupa care se aseaza in tava distantate, eu le-am pus pe aluminiu

Si fanno cuocere in forno un’ora a 180°C, poi si spruzza il succo dell’arancia e 3 cucchiai di miele e si rimettono in forno fino quando sono dorate bene_Se dau la cuptor la 180°C o ora si apoi se stropesc cu sucul portocalei si 3 linguri de miere si se mai dau la cuptor pina ce sunt bine rumenite

Nel fratemo ho fatto bollire le patate tagliate a pezzi grossi. Lui stesso ha detto mentre presentava la ricetta che sicuramente non si fanno così le patate a Bombay

Intre timp am fiert cartofii taiati bucati mari. El singur a zis in timp ce prezenta reteta ca mai mult ca sigur nu se fac asa cartofii la Bombay
E ho preparato il loro condimento, in un po’ di olio ho messo_Si am pregatit condimentul lor, in putin ulei am pus:
– un cucchiaino di semi di cipolla nera (nigella), uno di garam masala e uno di cumino indiano – o lingurita de seminte de ceapa neagra (nigella), una de garam masala si una de chimen indian
le ho tostate un po’ e poi ho aggiunto – le-am prajit nitel si apoi am adaugat


un pezzetino di zenzero gratuggiato_o bucata de ghimbir dat pe razatoare


poi un pezzettino di burro_poi un pic de unt

e un po’ di curry_si un pic de curry


quando le patate sono pronte si scolano e si mescolano subito con la salsina calda, si servono poi insieme alle costine_cind sunt gata fierti cartofii se scurg si se arunca imediat in sosulet si se aseaza linga costite


ci sta bene una birra, magari corsa_ merg foarte bine cu  o bere din Corsica

Blog su WordPress.com.

