La mia cucina_Bucataria mea

29 settembre 2009

Slowcooker_Polpette di ricotta_Chiftelute din urda

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 10.1. Slowcooker — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 11:12
La ricetta si trova già quì _Reteta se gaseste deja aici

http://www.coquinaria.it/forum/showpost.php?p=1396847&postcount=492

L’idea di fare le polpette di ricotta è della mia amica Lili, la mia quella di cuocerle nella Slow_Ideea de a face chiftelutele de urda e a prietenei mele Lili, a mea e cea de a le coace in Slow

Questa è la ricotta fresca Abit che ho usato, molto buona, Abit è una delle centrali di latte di torino_Aceasta este urda proaspata pe care am folosit-o, foarte buna, marca Abit care e una dintre fabricile de lapte de la Torino

dentro il contenitore c’è il cestino, da tenere per futuri esperimenti formaggistici_inauntru are cosuletul, se pastreaza pentru viitoarele experimente de brinzeturi

è questo è il contenuto_si acesta este continutul

Ho mescolato_Am amestecat

600 g di ricotta_600 de gr de urda

2 uova_2 oua

sale, prezzemolo e aglio_sare, patrunjel si usturoi

e pangrattato, quanto basta, per poter cominciare ad avere un impasto asciutto che sta insieme_si pesmet, cit cuprinde pentru a avea o compozitie uscatica care se tine

Le polpette le ho fatte con il dosatore per gelato e poi le ho rifinite a mano per darle la forma rotonda_Chiftelutele le-am facut cu dozatorul pentru inghetata, si le-am dat apoi invirtindu-le intre palme ca sa le dau forma frumoasa rotunda

Le ho adaggiate nella slowcooker nella quale avevo messo la salsa di pomodoro fatta quest’estate_Le-am pus in sosul de rosii facut asta vara in slow cooker

dopo 2 ore su low erano pronte_dupa 2 ore pe low erau gata

e questa è la sezione, sono buonissime, morbide e delicate_si sectiunea, sunt foarte bune, molcute si delicate

Blog su WordPress.com.

