La mia cucina_Bucataria mea

11 ottobre 2009

Vellutata di zucca e castagne_Crema de dovleac si castane

Filed under: 02.3. Minestre, zuppe_Ciorbe, supe, 08.3 Zucca_Dovleac — Adriana Nicoleta @ 15:55
Ho soffritto una cipolla e uno spicchio d'aglio_Am prăjit un pic o ceapă mică şi un căţel de usturoi


ho aggiunto la zucca a pezzi_am adăugat dovleacul sau bostanul tăiat bucăţi şi am mestecat un pic

Ho coperto di brodo e lasciato bollire_Am acoperit cu supă şi am lăsat să fiarbă

fino quando è diventata così, accanto le castagne bollite, pulite e sminuzzate_pina ce a devenit aşa, alături castanele fierte, curăţate şi făcute bucăţi

ho spento il fuoco, frullato e aggiunto le castagne_am stins focul, am amestecat-o ca să devină cremă şi am turnat castanele in ea

ho servito con un goccio d’olio d’oliva e cubetti di pane integrale_am amestecat bine şi am servit-o cu un pic de ulei extravirgin de măsline crud şi cu bucăţele din piinea integrală

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

