La mia cucina_Bucataria mea

19 ottobre 2009

Torta all’arancia a forma di rosa_Un “trandafir” cu aroma de portocala

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 10:40
La ricetta si trova già quì_Reteta se gaseste deja aici
http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?t=98204&highlight=Valeria

La ricetta è il meravigliso plumcake all’arancia di Valeria_Reteta este minunatul chec cu portocale al Valeriei

L’arancia era grande, pesava 380 grammi. L’ho fatta a pezzi e frullata_Mai intii am pus in blenderul Ken-ului o portocala mare intreaga cu coaja taiata bucati, cintarea 380 de grame.

Ho aggiunto anche l’olio di semi e id i tuorli dell’uovo.
Ken ha montato gli albumi con lo zucchero, ho versato in mezzo il composto frullato e ho azionato per pochi secondi il Ken alla massima velocità, ho versato poi la farina mescolata con il lievito (ho messo una busta intera di lievito per dolci della Lidl, forse ha 15 g) e azionato di nuovo per pochi secondi alla massima velocità. Et voilà il composto nello stampo.
Am adaugat apoi un pic de ulei din simburi de struguri pentru ca taiasem portocala in bucati prea mari si nu reusea sa le amestece, reteta prevedea o cescuta de cafea (cescuta mica ca cele de aici) de ulei, cind totul era omogen am adaugat 3 galbenusuri si dupa ce s-au amalgamat si ele am oprit blenderul.
Separat in bolul Ken-ului am batut spuma 3 albusuri cu 300 de gr de zahar. Cind au fost gata am pus in mijlocul lor toata compozitia cu portocala si am actionat de 2 ori butonul “pulse” care amesteca la viteza maxima. Am facut acelasi lucru cu amestecul de 300 de gr de faina si un pliculet de praf de copt (al meu era cel de la Lidl care cred ca avea 15 gr). Am pus in forma care in tot timpul asta a stat cu apa in ea.
Cotto un’ora a 200°C
Si am copt o ora la 200°C.
L’ho lasciata raffreddare completamente e poi l’ho sformata, spolverata di zucchero a velo e fotografato
Am lasat-o sa se raceasca complet si am scos-o din forma, pudrat-o si pozat-o
E questa è la sezione, come al solito buona e profumata
Si asta e sectiunea, buna ca de obicei si parfumata

Blog su WordPress.com.

