La mia cucina_Bucataria mea

25 ottobre 2009

Plumcake all’arancia di Valeria_Checul cu portocale al Valeriei

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 11:17

La ricetta del plum cake all’arancia di Valeria_Reteta checului cu portocale al Valeriei

http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?98204-Una-rosa-all-arancia-per-Valeria&highlight=Valeria

Ho frullato un’arancia grande (ho aggiunto anche il succo di un’altra perché la prima era troppo asciutta) con 3 tuorli, una tazzina (50 ml) di olio di semi d’uva fino quando era come una crema _Mai intii am pus in mixer o portocala mare (eu am mai adaugat sucul de la alta portocala pentru ca erau seci, aveau coaja groasa dar nu erau foarte zemoase) cu 3 galbenusuri si o cescuta de cafea (50 ml) de ulei din seminte de struguri, am amestecat bine pina era ca o crema
 ho montato a neve i 3 albumi aggiungendo poi 200 gr di zucchero_ separat am batut cele 3 albusuri spuma apoi am adaugat 200 de gr de zahar
 ho mescolato gli albumi con  la crema piano piano con il Kenwood_amestecind usor cu Kenwoodul, am adaugat crema de portocale albusurilor pina ce s-au amalgamat bine
 ho versato in un solo colpo i 300 gr di farina mescolate con una bustina di lievito per dolci (16 gr) e azionato il Ken, all’inizio a velocità minima poi qualche secondo alla massima_apoi am adaugat deodata cele 300 de gr de faina amestecate cu un pliculet de praf de copt (16 gr cred) am pus mai intii viteza minima apoi am marit treptat si am terminat cu viteza maxima citeva secunde, amestec perfect
 ho aggiunto 75 gr di cioccolato a pezzettini_am adaugat 75 de gr de ciocolata maruntita
nella teglia_in tava
cotto a 180°C per un’ora_si copt o ora la 180°C
  fetta_feliuta taiata 

Blog su WordPress.com.

