La mia cucina_Bucataria mea

25 ottobre 2009

Gugelhupf con le pere_Guguluf cu pere

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 11:37

Ho pulito e tagliato a dadini 3 pere, frullate con 3 cucchiai di olio ottenendo 500 ml o 2 cups di purea di pere_ am curăţat 3 pere şi le-am pus in blender, am adăugat vreo 3 linguri de ulei  şi a ieşit 500 ml sau 2 cups  de piure de pere.
Nel Kenwood ho montato 4 uova con 200 gr di zucchero e poi ho aggiunto la purea di pere_In ken am pus 4 ouă cu 200 de grame de zahăr şi am amestecat până ce erau umflate şi spumoase, după care am adăugat piureul de pere.

Ho abbassato la velocità e aggiunto 400 gr di farina mescolata con un cucchiaio di lievito e ho versato l’impasto nello stampo_Am coborât la minim viteza Ken-ului şi am adăugat 400 de gr de făină amestecată cu o lingură rasă de praf de copt şi am pus în formă.

Ho cotto in forno a 180°C per un’ora_Am copt o oră la 180 grade C

a raffreddare sulla griglia_la racit

e la fetta, morbida e profumata_si felia moale si parfumata

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

