La mia cucina_Bucataria mea

25 ottobre 2009

Plumcake con banane_Chec cu banane

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 11:49

Ingredienti_Ingrediente
una banana tagliata a fettine sottili – o banana taiata feliuţe subţirele
4 uova montate con 200 gr di zucchero – in robot batut spuma 4 oua cu 200 de grame de zahar la viteza maxima
aggiunta la banana – am adaugat banana
IPB Image
aggiunto 200 ml latte mescolato con 100 gr olio  di semi – am adaugat 200 ml de lapte amestecat cu 100 de ml de ulei
IPB Image
ho abbassato la velocità alla minima – am coborit viteza la minim
ho aggiunto 500 gr di farina 00 mescolata con una bustina di lievito in polvere – am adaugat 500 de grame de faina amestecate cu un pliculeţ de praf de copt
IPB Image
ho versato il composto nello stamo e ho spolverato del cacao, poi l’ho mescolato con una forchetta – l-am pus in forma şi am presarat nişte cacao deasupra dupa care am agitat puţin furculiţa ca sa fac un pic de culoare
IPB Image
l’ho fatto cuocere in forno a 180°C per circa un’ora – l-am copt  la 180°C pentru o ora
IPB Image
sezione – secţiunea
IPB Image

Blog su WordPress.com.

