La mia cucina_Bucataria mea

25 ottobre 2009

Plumcake di zia Silvia_Chec opărit Silvia

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 13:08

La ricetta si trova già qui_Reteta se gaseste deja aici

http://www.coquinaria.it/forum/showthread.php?t=102627

La ricetta è della mia zia Silvia_Reteta este a matusii mele Silvia
Ingredienti – Ingrediente :
4 uova – 4 ouă
4 cucchiai di acqua – 4 linguri de apă
4 cucchiai di olio – 4 linguri de ulei
200 gr di zucchero – 200 gr zahăr
240 gr di farina – 240 gr făină
buccia d’arancia e loqum a pezzettini – coajă de portocală și rahat tăiat bucățele
Con lo zucchero e  l’acqua ho fatto uno sciroppo – Se face siropul cu apa și zahărul.
Ho montato a neve gli albumi – Se bat albușurile

Imagine Atasata

e quando erano montate bene ho aggiunto lo sciroppo a filo continuando a mescolare – și când erau bătute bine am adaugat siropul cu robotul mereu în acțiune

Imagine Atasata

ho abbassato la velocità e aggiunto un tuorlo alla volta, poi l’olio e infine la farina – am micșorat viteza și adăugat câte un gălbenuș pe rând, apoi uleiul și făina.

Imagine Atasata

ho aggiunto i pezzettini di loqum e la buccia dell’arancia – am adăugat bucățelele de rahat și coaja de portocală

Imagine Atasata

il composto è così – compozitia arata asa

Imagine Atasata

nella teglia – in tava

Imagine Atasata

e cotto 50 minuti a 180°C – copt pentru 50 de minute la 180°C

Imagine Atasata

la fetta – felia

Imagine Atasata

Blog su WordPress.com.

