La mia cucina_Bucataria mea

25 ottobre 2009

Torta all’uvetta e loqum_Tort cu stafide şi rahat

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 11:32

Ingredienti – Ingrediente:

270 gr farina – 270 gr făină
200 gr zucchero – 200 gr zahăr
220 gr burro  – 220 gr unt 
6 uova – 6 ouă
1 cucchiaino lievito per dolci – o linguriţă de praf de copt

ho mescolato burro e zucchero_am amestecat untul cu zahărul

ho aggiunto un uovo alla volta e successivamente un cucchiaio di farina (mescolata con il lievito) alla volta_am adăugat apoi cite un ou pe rind şi cite o lingură de făină după aceea, amestecată cu praful de copt

ho aggiunto il loqum tagliato a cubetti e l’uvetta, entrambe infarinate_apoi am adăugat bucăţelele de rahat şi stafidele date prin făină

risulta un composto così_şi asta era compoziţia

ricoperta con un strato fine di cioccolato fuso_acoperita cu un strat subtire de glazură

cotta 45 minuti a 180°C_coapta 45 de minute la 180 grade celsius

sezione_şi secţiunea

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

