La mia cucina_Bucataria mea

5 novembre 2009

Plumcake bicolore_Chec bicolor

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 12:23

Ingredienti – Ingrediente:
400 gr farina – 400 gr faina
4 uova – 4 oua
200 gr zucchero – 200 gr zahar
un cucchiaio pieno di cacao – o lingura plina de cacao
un bicchiere di olio di girasole – un pahar de ulei de floarea soarelui
un bicchiere di latte – un pahar de lapte
un pizzico di sale – un praf de sare
una bustina di lievito per dolci – un plic de praf de copt.
Ho messo nel Ken lo zucchero e le uova, il pizzico di sale e ho acceso a massima velocità fino quando sono diventate spumose ed hanno raddoppiato il volume – Am pus in robot zaharul cu ouale si sarea si le-am lasat sa mearga pina s-au umflat

37996

ho aggiunto l’olio e il latte_am adaugat uleiul si laptele
37997ho diviso in 2 il composto_am impartit in doua aceasta compozitie
37998

ho mescolato la farina con il lievito in polvere, ho diviso in 2 e da una parte ho aggiunto il cacao_am amestecat faina cu praful de copt si pe urma am impartit in 2 faina si intr-o parte am adaugat o lingura plina de cacao si am amestecat bine
37999

e poi ho aggiunto piano piano la farina in entrambi i composti di uova_apoi am adaugat incet faina in cele 2 parti ale compozitiei

38002

il risultato: un composto bianco e uno con il cacao_rezultatul a fost unul alb si unul cu cacao
38004

nella teglia unta di burro e spolverata di farina ho messo metà del composto di cacao_in tava unsa cu unt si tapetata cu faina am pus o jumatate din compozitia cu cacao
38006

e ho fatto cuocere a 180°C per 10 minuti_si am pus la cuptor la 180°C pentru 10 minute

38007

l’ho tolta, ho messo sopra il composto bianco e ho rimesso in forno per altri 10 minuti_am scos-o si am pus deasupra compozitia alba si am repus in cuptor pentru alte 10 minute
38010

ho di nuovo tolto dal frigo e aggiunto il resto del composto di cacao, rimesso in forno 40 minuti fino quando era completamente cotto_am scos din nou si am adaugat deasupra restul compozitie de cacao,  am repus in cuptor alte 40 de minute pina cind s-a copt.
38011

Blog su WordPress.com.

