La mia cucina_Bucataria mea

10 novembre 2009

Maiale_Scaloppine all’aceto balsamico_Escalop cu otet balsamic

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 08.4 Carne — Adriana Nicoleta @ 13:03

Le ho mangiate tante volte fatte dalla mitica Fede e ho provato a farle anch’io_Le-am mincat de multe ori facute de o prietena, azi le-am refacut si vi le arat pentru ca sunt foarte bune.
Ho usato un pezzo di lonza di suino come questa_Eu am cumparat o bucata de carne de porc, cea care aici se numeste lonza di suino, imi pare rau ca am uitat sa o pozez asa ca iau poza de pe siteul lui Auchan de unde am cumparat-o

Ho tagliato delle fette sottilissime_Am taiat-o felii fooooarte subtiri cu aparatu de feliat

 le ho passate nella farina_pe care le-am trecut apoi prin faina

ho sciolto il burro in una padella e ho fritto le fettine, penso al massimo un minuto per parte perchè erano molto sottili e perchè devono rimanere morbide_am topit untul in tigaie si am prajit feliutele, cre ca cel mult un minut pe fiecare parte pentru ca erau foarte subtiri si trebuie sa ramina moi

man mano che erano pronte le salavo e tenevo da parte in un piatto_cum erau gata cum le saram si le puneam deoparte pe o farfurie

nel fratempo il burro era finito, ma anche se non finisce, una volta finito di friggere, si aggiunge un pezzo di burro nuovo e si fa sciogliere_intre timp si untul s-a terminat, dar chiar daca el nu se termina, dupa ce am terminat de prajit, se adauga alt unt nou si se topeste

questa operazione si fa a fuoco molto basso, il tegame è comunque rovente, si aggiunge l’aceto balsamico mescolando rapidamente e continuamente per non farlo brucciare, questa salsina diventa subito cremosa e si può versare sopra le scaloppine, io ho rimesto tutto nella padella per farle insaporire bene e scaldare_operatia asta se face la foc mic de tot ca si asa tigaia e foarte fierbinte, dupa care se adauga otetul balsamic mestecind repede si continuu ca sa nu se arda, amestecul de unt si otet balsamic va fi imediat cremos si se poate varsa peste scaloppine, eu le-am pus pe ele in tigaie peste sosulet si le-am invirtit bine ca sa se patrunda de sosulet pe ambele parti

piatto_farfuria

sezione_sectiune

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

