La mia cucina_Bucataria mea

12 novembre 2009

Coda alla vaccinara

Filed under: 03. Secondi_Feluri II — Tag: — Adriana Nicoleta @ 14:18

La ricetta è di Pierluigi, il nostro carissimo amico romano de Roma. Seguendo la sua ricetta ho soffritto la coda nella pentola di ghisa aggiungendo solo un rametto di rosmarino_ Reteta mea care de fapt nu e a mea ci a bunului meu prieten de la Roma. Avind eu tigaia asta groasa imi permit sa “prajesc” in grasimea proprie fara sa adaug alta grasime, aici impreuna cu o ramurica de rozmarin care era in cutiuta cozii asa ca nu puteam sa n-o folosesc, dar e, evident, facultativa

1

Ho tolto poi i pezzi di carne e ho messo in padella il soffritto (cipolla, sedano e carota), ho lasciato che si ammorbidisse un po’ , poi ho sfumato con del vino rosso e di nuovo la carne)_Dupa aceasta operatie scot bucatile de coada si in tigaie pun ceapa, telina si morcov la calit, la foc mic, eventual cu capac, depinde cita grasime a lasat carnea, adaug apoi vin rosu abundent si deasupra bucatile de coada
2

ho lasciato bollire fino quando si è evaporato il vino e poi ho aggiunto la salsa di pomodoro_las sa fiarba pina ce se evapora tot vinul si adaug sosul de rosii
3

a me piace accompagnarla con delle patate bollite_fiind o mincarica cu mult sos, are nevoie de o garnitura care sa “ceara” sos, pentru mine sunt potriviti cartofii natur

4

Se avanza, pulisco la carne dall’osso mentre è ancora calda e il giorno dopo ci butto dentro della pasta, in questo caso orecchiette, non so dire se è più buona così o come sopra, sono innamorata follemente di entrambe le versioni_In functie de cire bucati de coada ramin, daca ramin atunci cind sunt inca calde eu le curat carnea de pe os si o maruntesc, a doua zi fierb pastele, in cazul de fata orecchiette si folosesc restul de coada ca sos pentru paste, sunt excelente

5

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

