La mia cucina_Bucataria mea

16 novembre 2009

Pacchetti con cioccolato e crema pasticcera_Pachete cu ciocolata si crema de vanilie

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 09:34

Ingredienti per la crema pasticcera_Ingredientele pentru crema de vanilie
180 ml latte – 180 ml lapte
40 gr zucchero – 40 gr zahar
2 tuorli d’uovo –  2 galbenusuri
16 gr amido – 16 gr amidon
18 gr burro – 18 gr unt

Ingredienti per l’impasto_Ingrediente pentru aluat

250 gr farina (la ricetta proviene da un’amica dal Canada, a me l’impasto è venuto molto molle ed è un problema che ho riscontrato spesso con le ricette “canadesi” per cui consiglio di aumentare la quantità di farina per ottenere un impasto facile da lavorare)  – 250 gr faina (reteta provine de la o prietena din Canada, mie aluatul mi-a iesit foarte moale si e o problema pe care am intilnit-o  des cu retetele “canadiane” deci sfatul meu e sa se mareasca cantitatea de faina pentru a obtine un aluat usor de lucrat)

5 gr sale – 5 gr sare
30 gr zucchero in polvere – 30 gr zahar pudra
15 gr lievito di birra fresco – 15 gr drojdie proaspata
100 ml latte tiepido – 100 ml lapte caldut
100 gr burro a temperatura ambiente – 100 gr unt la temperatura camerei
1 uovo – 1 ou

Ho fatto nel Kenwood l’impasto con tutti gli ingredienti di sopra, meno il burro che serve per sfogliare. L’ho fatto riposare 15 minuti poi l’ho steso e ho spalmato sopra la quantità di burro e ho fatto le pieghe come per la pasta sfoglia, ripetendo l’operazione 3 volte a distanza di 10 minuti, tempo nel quale l’impasto si riposava in frigo. L’impasto così ottenuto l’ho tagliato in 8 pezzi e su ciascuno ho messo un po’ di crema pasticcere e delle gocce di cioccolato_Am facut aluatul in Kenwood cu toate ingredientele de mai sus, mai putin untul care se foloseste ulterior. Am lasat sa se odihneasca 15 minute apoi l-am intins, ungindu-l cu untul, apoi l-am impaturit in 3, iar intins si iar impaturit cum se face pentru aluatul frantuzesc, cu pauza de cite 10 minute timp in care a stat in frigider- Am intins apoi aluatul si am taiat 8 dreptunghiuri peste care am pus crema de vanilie si picaturi de ciocolata

ogni striscia si piega poi in 3 e si fa lievitare un mezz’oretta, si spennella con del uovo e si fa cuocere a 180°C fino a completa doratura_fiecare bucata se impatureste in 3 si se lasa la crescut inca o jumatate de ora, se unge cu ou si se coace la 180°C pina cind sunt bronzate frumos

sezione_sectiune

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

