La mia cucina_Bucataria mea

16 novembre 2009

Torta farcita con bavarese di yoghurt e amarene_Tort de iaurt cu visine

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 10:12

Ho fatto la torta con i seguenti ingredienti, ricetta di Eva_Am facut blatul cu urmatoarele ingrediente, reteta Evei

8 uova – 8 oua
120 gr di zucchero – 120 grame zahar
80 gr di farina – 80 grame faina
20 gr di amido per dolci – 20 grame amidon
30 gr di cacao – 30 grame cacao

Ho mescolato la farina, l’amido e il cacao, ho separato gli albumi e i tuorli che ho mescolato con lo zucchero_Am amestecat faina cu amidonul si cacao-a, am separat albusurile de galbenusuri peste care am adaugat zaharul

Ho montato a neve gli albumi_Albuşurile bătute spumă

Ho montato i tuorli con lo zucchero_Gălbenuşurile frecate cu zahărul

I due composti mescolati_Cele două compoziţii amestecate

Ho aggiunto piano piano la miscela di farine e un pizzico di lievito per dolci_Făina, amidonul şi cacao-a adăugate şi un picuţ de praf de copt

Il composto versato nella teglia di 26 cm diametru sopra e 24 al fondo, la teglia imburrata e infarinata e poi spolverato del cacao sopra la farina perchè in questo modo la torta che è scura non si “macchia” di chiazze bianche dalla farina, una volta versato il composto ho dato dei colpi con il palmo della mano forte sul fondo per far sì che il composto si distribuisca in maniera uniforme nella teglia_compoziţia in formă, a mea are 26 de cm diametru deasupra şi 24 pe fund,  forma unsă cu unt şi apoi tapetată mai intii cu făină şi apoi cu cacao, pentru că fiind blat de cacao să nu rămină apoi pe el urme albe de la făină, după ce am pus compoziţia in formă am batut cu palma pe fundul formei puternic ca să se aşeze uniform compoziţia

Cotta nel forno statico a 180°C per circa 30-40 minuti e poi fatta raffreddare prima di tagliarla con la parte superiore sotto, così si elimina un eventuale gonfiore nella parte superiore_Copt in cuptor static la 180°C si apoi lasat la racit inainte de a taia blaturile, cu fata in jos pe gratar, in felul asta se elimina partea umflata de deasupra
I tre strati_Cele 3 straturi

Gli ingredienti per la crema – Ingredientele pentru cremă:

24 gr di gelatina in fogli – 24 de grame de gelatină
500 gr di yoghurt alle ciliegie – 500 de grame de iaurt cu cireşe
250 gr di panna liquida – 250 ml de smintină lichidă
100 gr di zucchero – 100 de grame de zahăr
850 gr di ciliegie allo sciroppo – 850 gr compot

Ho mescolato le ciliegie con lo zucchero e lo yoghurt_Am amestecat cireşele din compot scurse cu zahărul şi iaurtul


Ho messo le foglie di gelatina nell’acqua fredda_Am pus gelatina in apă la hidratat

E poi l’ho sciolta nel succo delle amarene scaldato, un foglio alla volta mescolando fino quando si è sciolto poi l’altro e così via_Apoi am pus-o in sucul cireşelor incălzit, căte o foaie pe rind, amestecind mereu


Ho montato la panna_Am făcut frişca

Che ho mescolato al primo composto, alla fine ho aggiunto anche il succo con la gelatina. L’ho messa a rapprendere in frigo per circa 20 minuti mescolandola 2 volte_Pe care am pus-o peste prima compoziţie din castron după care am adăugat şi sucul cu gelatina topită in el. Am pus la frigider cam vreo 20 de minute timp in care am privit-o şi amestecat-o de două ori


Ho sistemato il primo strato nell’anello per torte_Apoi am pus primul blat in inelul de inox


Ho versato metà della crema_Am vărsat jumătate din cantitatea de cremă

Il secondo strato, il resto di crema e il terzo strato, via in frigo_Al doilea blat, restul de cremă, al treilea blat şi l-am pus la frigider.

Il giorno dopo si presentava così_A doua zi era astfel


Decorazione rapidissima_Decoraţie rapidă

E la sezione_Şi secţiunea


Un’altra variante di crema_O alta varianta de crema

36 gr gelatina in fogli – 36 de grame de gelatina
500 gr yoghurt alla pesca – 500 de grame de iaurt cu piersici
400 ml panna liquida – 400 ml de smantana lichida
200 gr zucchero – 200 de grame de zahar
500 ml di succo di pesche sciroppate – 500 ml sirop din compot de piersici
500 gr di pesche sciroppate – 500 de grame de fructe din compot de piersici.

 


Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

