La mia cucina_Bucataria mea

17 novembre 2009

Tortilla y salmorejo

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 00:49

Seguendo le ricette di 2 ragazze che vivono in Spagna ho fatto qualche tempo fa la tortilla di patate con una salsa di pomodori di accompagnamento (salmorejo)_Urmarind retetele a 2 fete care traiesc in Spania am facut acum citva timp tortilla de cartofi cu sos de rosii (salmorejo)
Ho sbattuto 5 uova e le ho mescolate con una cipolla rossa grande soffritta con un po’ di acqua e olio_Am amestecat 5 ouă cu o ceapa rosie mare uşor inăbuşită

ho aggiunto 4 patate bollite tagliate a pezzi, un peperone rosso e uno giallo, ho versato un po’ di olio nella padella doppia, ho versato il composto e cominiciato la cottura a padella scoperta e fiamma alta_ am adăugat apoi 4 cartofii fierţi cubuleţe şi un ardei roşu şi unul galben  după care am uns cu puţin ulei tigaia dublă şi am vărsat compoziţia, am lăsat un pic la foc mare

ho coperto e lasciato cuocere ancora qualche minuto_am acoperit apoi şi am mai lăsat citeva minute

quando sui bordi cominica a rapprendersi è segno che bisogna girare la padella_cind pe  margini incepe să fie făcută e semn că trebuie intoarsă


ho girato la padella e fatto cuocere ancora qualche minuto_am intoars tigaia şi am mai lasăt citeva minute

pronta_gata

altezza_inaltimea


Salmorejo: La salsa di pomodoro_Sosuleţul de rosii

6 pomodori ben cotti e spellati – 6 rosii coapte si curatate
3 fette di pane raffermo – 3 felii de paine veche
aglio – usturoi
sale – sare
un cucchiaio di olio d’oliva – o lingura ulei de masline

Il pane si mette in ammollo nell’acqua e si strizza  bene_Painea se inmoaie in apa si se stoarce bine

Si mettono in una ciotola l’aglio, il sale e si alternano le fette di pane e di pomodoro. Si aggiunge l’olio e si mescola_Se pun intr-un bol usturoiul, sarea si straturi alternate de paine si rosii.  Se adauga si uleiul si se amesteca


si accompagna con la tortilla_se serveste cu tortilla


2 commenti »

  1. Cam cat costa o tigaie dubla si cum se zice in Italiana sa rog pe cineva sa imi procure si mie una. Trebuie sa fie foarte practica.
    Multumesc Adriana !
    Te urmaresc cu placere pentru ca am invatat foarte multe de la tine!

    Commento di llaavviinniiaa — 2 settembre 2010 @ 00:02

  2. Nu cred sa coste mai mult de 5 euro hai sa zic maxim 10 ca sa exagerez, eu cred ca am luat-o de la piata, dar nu-mi amintesc exact pentru ca o am demult tare, si e si un pic de marca. Se numeste padella doppia per frittate sau padella doppia girafrittata. Am cautat acum in Internet si am gasit-o pe un site unde costa 18 euro dar e mai inalta, daca cine ti-o cauta are posibilitatea sa mearga la piata sau intr-un supermarket mai mare eu cred ca o gaseste si la mai putin.
    Multumesc din suflet pentru cuvintele tale, imi fac mare placere.

    Commento di adriananicoleta — 2 settembre 2010 @ 07:47


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

