La mia cucina_Bucataria mea

3 dicembre 2009

Pie con petto di pollo_Placinta cu piept de pui

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive, 08.4 Carne — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 14:00

Ingredienti per la pasta_Ingrediente pentru aluat:
300 gr di farina di grano tenero oo ma si potrebbe anche provare con il grano duro_300 de gr de faina de griu 00 dar s-ar putea incerca si cu cea de griu dur
150 gr burro morbido a temperatura ambiente_150 de gr de unt moale la temperatura camerei
150 gr formaggio spalmabile_150 gr. brinza gen Philadelphia
un pizzico di sale_un strop de sare

La pasta l’ho fatta la sera prima mescolando prima il burro con il formaggio e poi la farina, formato la pala e messa in frigo a riposare_Aluatul l-am facut cu o seara inainte amestecind untul cu brinza si apoi faina, format bila si pus in frigider sa se odihneasca.

La sera prima ho preparato il ripieno così: Ho fatto cuocere il petto di pollo in padella senza grassi, l’ho tagliato a pezzi. Nel liquido lasciato dal petto di pollo, che si è riposato un po’ in un piatto chiuso con un’altro piatto sopra,  ho cotto una cipolla rossa, 200 gr di funghi in conserva e ho lasciato cuocere altri 5 minuti. A questo composto ho aggiunto solo un po’ di provolone piccante una volta messa nella teglia, sopra il ripieno ho messo un altro strato di pasta, ho fatto dei taglietti per lasciar “respirare” il ripieno e ho spennellato con l’uovo.

Am pregatit cu o seara inaine umplutura astfel: am “prajit” in suc propriu pieptul de pui adica l-am pus in tigaie fara nimic, l-am taiat bucatele. In sucul pe care l-a lasat puiul cit s-a odihnit cu o farfurie in cap am calit o cepusoara rosie, am adaugat apoi 2 conserve mici de ciupercute si am amestecat bine lasind vreo 5 minute pe foc sa se coaca. Am ras numai niste “provolone piccante” (un fel de brinza de aici) deasupra dupa ce am pus-o pe primul strat de aluat, am pus alt strat de aluat  si am facut niste taieturi ca sa aiba umplutura loc sa rasufle si am uns cu ou.

Imagine Atasata

Cotto a 180°C per 30-45 minuti_Copt la 180°C pentru 30-45 de minute

Imagine Atasata

 
la sezione_ secţiunea

Imagine Atasata

 

4 commenti »

  1. Upsss… te-am gasit, ca prea stai ascunsa… Vreau si eu o feliuta de placinta… Multumesc inca o data pentru reteta de smochine, delicioase, ingrasa… dar sint prea bune… O seara buna !

    Commento di Daniela — 3 dicembre 2009 @ 19:02

  2. Cu mare placere ti-as da dar nu mai este.
    O seara superba si tie!

    Commento di adriananicoleta — 3 dicembre 2009 @ 19:37

  3. Adriana,ma bucur ca ti-am gasit blogul! la cat mai multe retete! eu te voi vizita des!:D

    Commento di diamond — 4 dicembre 2009 @ 01:38

  4. Multumesc frumos, retete am multe, dar in ciorna, cele cunoscute, incet incet le public.

    Commento di adriananicoleta — 4 dicembre 2009 @ 10:55


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

