La mia cucina_Bucataria mea

24 gennaio 2010

Crema pasticcera_Crema de vanilie

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri, 10.2. Bimby_Thermomix — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 17:57

Mi sono ispirata ad una ricetta trovata su questo blog che ho modificato un po’ _M-am inspirat dupa reteta gasita pe acest blog pe care am modificat-o un pic

http://aniceecannella.blogspot.com/2008/04/la-mia-crema-pasticcera-alla-panna.html

200 ml di panna – 200 ml de smintina lichida

300 ml latte intero – 300 ml de lapte

2 uova – 2 oua

60 gr fecola di mais – 60 gr fecula de mais

150 gr zucchero – 150 gr zahar

Fatta nel Bimby, velocita 4, 7 minuti, 90°_Facuta in Thermomix, viteza 4, 7 minute, 90°

Molto buona, io ho aumentato la dose di fecola per vedere se si può usare per farcire le torte ed è bella soda raffreddandosi, per i miei gusti e solamente un tantino dolce_Foarte buna, eu am marit intentionat cantitatea de fecula ca sa vad daca se poate folosi pentru torturi si se intareste bine cind e rece, pentru gustul meu e numai putin prea dulce

2 commenti »

  1. Fecula de mais asta, e cumva amidon?

    Commento di Laura — 7 marzo 2010 @ 05:51

  2. Da, el e, se poate folosi si faina doar ca se simte apoi in crema, in schimb amidonul nu il simti si mie mi se pare ca intareste si mai mult crema.

    Commento di adriananicoleta — 7 marzo 2010 @ 10:50


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

