La mia cucina_Bucataria mea

2 febbraio 2010

Torta con decorazione karate – Tort karate

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 08:31

Ho preso la clipart per word 2007 da Internet e l’ho copiato in word in una pagina A4 che ho stampato e poi ho tagliato il disegno. Ho steso la pasta di zucchero tra 2 fogli di pellicola e ho sistemato sopra il disegno_Am luat clipartul pentru word 2007 din Internet și l-am copiat in word intr-o pagină A4 pe care am scos-o la imprimantă, am tăiat desenul. Am intins pasta de zahăr intre foi de peliculă transparentă sau folie sau film alimentar, așa nu se lipește deloc, am pus desenul deasupra

ho ritagliato il contorno in pasta di zucchero_și i-am tăiat conturul

Ho ricalcato con un coltellino tutte le altre tracce del disegno sulla pasta di zucchero_Am repus desenul deasupra și am apăsat cu același cuțitaș pentru a lăsa pe pastă urma desenului



Con i pennarelli alimentari ho disegnato sulle tracce ricalcate_ Apoi cu carioci speciale alimentare am desenat totul pe conturul trasat

Ho steso un po’ di panna sulla torta e messo sopra il disegno di pasta di zucchero_Am pus peste blat un pic de frișcă si am asezat deasupra desenul din pasta de zahar

Imagine Atasata

Per fare la torta ho usato questa ricetta_Pentru blat am folosit aceasta reteta

https://adriananicoleta.wordpress.com/2012/07/11/torta-con-le-pesche_tort-cu-piersici/
l’ho bagnato con succo di frutta e in mezzo ho messo uno yoghurt al gusto meringa e limone_l-am insiropat cu suc de fructe si in mijloc am pus iaurt cu gust de bezea si lamiie

Imagine Atasata

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

