La mia cucina_Bucataria mea

4 febbraio 2010

Maiale_Filetto ripieno_Muschi de porc umplut

Filed under: 03. Secondi_Feluri II — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 08:18

La ricetta di Dana che non smetterò di ringraziare_Reteta Danei pentru care nu voi inceta sa-i multumesc

http://artaculinara.com/forums/index.php?/topic/638-muschiulet-de-porcule/page__view__findpost__p__15269

Ho comprato questo filetto di maiale, l’ho tenuto per mezza giornata nel latte per ammorbidirlo, si può tenere anche di più_Am cumparat muschiuletul si l-am tinut jumatate de zi in lapte ca sa se inmoaie
Attached Image
Ho tolto 2 strisce di carne più grassa dai bordi per “liberare” il filetto_am scos 2 fisii mai grase de pe margini si se pare ca inauntru de fapt era ascuns muschiuletul
Attached Image
L’ho aperto a libro e battuto per ammorbidire ancora la carne. Ho grattugiato una mela e 2 carote e le ho mescolate con sale, pepe e aneto secco, e ho farcito il rotolo_L-am deschis ca pe o carte si l-am batut cu ciocanul ca sa se mai inmoaie. Am dat pe razatoare 2 morcovi si 1 mar si le-am amestecat cu sare, piper si marar uscat si am umplut muschiul
Attached Image
L’ho legato bene_L-am legat bine

Attached Image
L’ho rosolato in padella da entrambe le parti e poi l’ho fatto cuocere in forno a 200°C per 30 minuti, buonissimo e morbidissimo_L-am prajit in tigaie pe ambele parti si apoi l-am copt in cuptor la 200°C pentru 30 de minute, foarte moale si bun
Attached Image

9 commenti »

  1. e grozava ata ta de legat,nu am mai vazut asemenea “dispozitiv”

    Commento di pansy — 4 febbraio 2010 @ 15:34

  2. Pai nu stii ca eu am toate minunile?😛 Sunt snururi din silicon care se inchid intr-un capat si in felul asta se pot folosi la legat chestii de marimi variabile.

    Commento di adriananicoleta — 4 febbraio 2010 @ 18:40

  3. am cumparat azi muschiulet si sambata am sa incerc reteta,fara silicom

    Commento di pansy — 5 febbraio 2010 @ 11:16

  4. mor de placerera atelor tale

    Commento di pansy — 5 febbraio 2010 @ 11:18

  5. Se poate lega foarte simplu si cu scobitori sau cu ata, astept sa-mi zici daca ti-a placut.

    Commento di adriananicoleta — 5 febbraio 2010 @ 13:22

  6. uite ca azi am facut in avanpremiera varianta mea cu pui.exceptionala.maine sau poimaine fac din porc http://panseluta-violet.blogspot.com/2010/02/rulada-de-pui.html

    Commento di pansy — 5 febbraio 2010 @ 20:27

  7. Splendid, imi place enorm cind plecind de la o reteta se inventeaza alte variante, o sa incerc si eu cu piept de pui.

    Commento di adriananicoleta — 5 febbraio 2010 @ 22:02

  8. adriana draga m-am gandit alaltaseara la bilutele tale cand am revazut un film mai vechi,din vremurile apuse cu “ia caseta da caseta” (video),ii zice Ten si e o comedie spumoasa cu dadley moore,bo derek si julie andrews.bo derek era pe o plaja in mexic,rosie ca un rac si parul era impletit in multiple suvite ce la capat aveau margelute.la friptura ta m-am gandit.

    Commento di pansy — 13 febbraio 2010 @ 11:33

  9. Waw! vezi, asa le-ai gasit o alta intrebuintare😛

    Commento di adriananicoleta — 13 febbraio 2010 @ 12:07


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

