La mia cucina_Bucataria mea

20 febbraio 2010

Pesce_Filetti con verdure Tatiana_File de peste cu legume Tatiana

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 04. Pesce_Peşte — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 16:27

L’ho mangiato per la prima volta fatto dalla mia amica Tatiana e lo faccio spesso, sopratutto quando ho poco tempo_L-am mincat la prietena mea Tatiana si il fac des, mai ales atunci cind am putin timp

Si può usare il tipo di pesce che si vuole, fresco, congelato (lascerà un po’ di acqua) o scongelato. Si possono usare le verdure che si desiderano. Si può cuocere sia in tegame sul fuoco che al forno__Se poate folosi orice file de peste se doreste, proaspat sau congelat (va lasa mai multa apa) sau decongelat. Se pot folosi orice fel de legume se doresc. Se poate face in tigaie sau la cuptor.

Ho tagliate le verdure a cubetti, in questo caso: carote, patate, porri, zucchine e peperoni rossi_Am taiat legumele cubulete, in acest caz: morcovi, cartofi, praz, dovlecei si ardei gras rosu

Le ho fatto cuocere in padella con un goccio d’olio, a fiamma alta e senza coperchio, mescolando spesso, devono rimanere croccanti_Apoi se coc citeva minute in tigaie intr-un strop de ulei, la foc mare si fara capac, dar trebuie sa stati linga ele ca sa amestecati des, in acest fel ramin crocante.

I filetti di pesce si mettono in una padella da mettere sul fuoco oppure in una teglia da mettere nel forno, si mette un goccio d’olio e si sistemano sopra i filetti. Se è ancora congelatao lascerà dell’acqua. In questo caso io ho usato dei filetti di pesce persico e l’ho fatto cuocere in padella, qualche minuto per parte perchè era fresco, ho usato la stessa padell in cui avevo fatto cuocere le verdure_Se iau file-urile de peste, si se pun fie intr-o tigaie care se va pune pe foc fie intr-o tava care se va pune la cuptor, se pune un strop de ulei si se aseaza pestele. Daca e inca congelat se va coace in mai mult timp si va lasa mai multa apa. In cazul de fata am folosit file de peste persico (Perca fluviatilis)si l-am copt in tigaie, citeva minute pe parte pentru ca era proaspat, am folosit tigaia in care am copt legumele


Dopo aver girato i filetti ho messo sopra le verdure, giusto il tempo che si scaldi il tutto_Dupa ce l-am intors am pus deasupra legumele, pret de citeva minute, cit trebuie sa se incalzeasca

 

pronto_gata

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

