La mia cucina_Bucataria mea

14 maggio 2010

Biscottini salati_Biscuiţi săraţi

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 22:51

Questa è la prima ricetta che faccio a casa in seguito al corso di pasticceria salata di Luca Montersino_Aceasta este prima reteta pe care o fac acasa in urma cursului de patiserie sarata

Ingredienti per l’impasto_Ingrediente pentru aluat

– 630 gr. Burro – 630 gr. unt

– 790 gr. Farina 00 debole – 790 gr faina 00

– 150 gr. Maltitolo – 150 gr maltitol (nu stiu daca e corecta denumirea)

è una specie di zucchero, con un potere dolcificante molto più ridotto dello zucchero e lo stesso peso_e un fel de zahar, indulceste mult mai putin decit zaharul si are aceeasi greutate

– 265 gr. parmigiano – 265 gr parmigiano

– 155 gr. Tuorlo – 155 gr galbenus

– 105 gr. Latte intero – 105 gr lapte proaspat

– 5 gr. Sale – 5 gr sare

Ho mescolato nel Kenwood il burro tagliato a pezzettini a temperatura ambiente con la farina. Ho aggiunto il parmigiano, il maltitolo e tutti i liquidi miscelati insieme con il sale_Am amestecat in Kenwood untul la temperatura camerei taiat bucatele  cu faina. Am adaugat parmigiano, maltitolul si lichidele amestecate cu sarea

Ho lasciato  raffreddare l’impasto in frigorifero fino al giorno dopo (oppure per 2 ore). Ho tagliato dei parallelepipedi che ho arrotondato con le mani per ottenere dei rotolini che ho spenellato con ‘acqua_Am lasat aluatul la frigider pina a doua zi (sau 2 ore). Am taiat din el paralelipede pe care le-am rotunjit obtinind suluri si apoi le-am pensulat cu apa

ho condito i rotolini passandoli nei semi di girasole_am condimentat sulurile trecindu-le prin seminte de floarea soarelui

e di sesamo_si de susan

In questo momento i rotolini si possono tagliare, tenere 2 ore in frigo e cuocere oppure si possono congelare. Io, dato che gli preparo per una festa e faccio un passo alla volta quando ho tempo, ho optato per la seconda possibilità_In acest moment sulurile se pot taia, tine 2 ore la frigider si apoi coace, sau se pot congela. Eu, dat fiind faptul ca ii pregatesc pentru un bufet si fac cite o operatie pe rind cind am timp, am optat pentru a doua solutie.

Ovviamente nel fratempo ho fatto una prova per assicurarmi che va tutto bene. Ho tolto un rotolino dal congelatore, l’ho tagliato a fette da congelato_Evident ca intre timp  am facut o proba ca sa fiu sigura ca functioneaza totul bine. Am luat un sul din congelator si l-am taiat felii cit era inca congelat

Ho cotto a 200°C fino quando erano colorati_Am copt la 200°C pina cind erau colorati

5 commenti »

  1. Numai buni de rontait🙂
    Arata tare bine🙂

    Cu ocazia asta vreau sa-ti multumesc pentru reteta de biscuiti cu lapte… sunt fenomenali😉 Saru’mana:)

    Commento di Olgutza — 15 maggio 2010 @ 10:02

  2. Cred ca e siropul de glucoza, maltitolul asta.Am sa ma incumet si eu, macar jumate de cantitate.

    Commento di Lilly — 15 maggio 2010 @ 11:20

  3. Nu, Lilly, e ca un zahar fin doar ca indulceste mi se pare doar o treime comparativ cu zaharul, daca imi aduc bine aminte. Siropul de glucoza e glucosio. Nu pune alt lichid pentru ca strici raportul dintre solide si lichide. Daca te duci la pasticceria de la Eataly ei iti procura maltitolo.

    Commento di adriananicoleta — 15 maggio 2010 @ 16:38

  4. Foarte buni sunt de rontait, nu te mai opresti🙂
    Ma bucur ca ti-au placut biscuitii cu lapte, sunt ideali pentru copii si foarte buni.

    Commento di adriananicoleta — 15 maggio 2010 @ 16:39

  5. Arata foarte bine.

    Commento di PARADIS — 18 maggio 2010 @ 04:56


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

