La mia cucina_Bucataria mea

14 giugno 2010

Dolce con le uova_Prajitura desteapta

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 11:29

La ricetta originale che io ho modificato diminuendo le dosi è quì_Reteta originala pe care eu am modificat-o micsorind cantitatea de ingrediente e aici

http://artaculinara.com/forums/topic/1588-prajitura-desteapta/

Ingredienti_Ingrediente

6 uova_6 oua
170 gr zucchero_170 gr. zahar
170 gr burro fuso_170 gr. unt topit
6 cucchiai di farina_6 linguri faina
700 ml latte_700 ml latte

Ho montato i tuorli con metà della quantità di zucchero_Am batut spuma galbenusurile cu jumatate din cantitatea de zahar

aggiunto il burro e la farina mescolando piano_adaugat untul topit si faina amestecind incet

ho aggiunto il latte ed infine ho mescolato questo composto con gli albumi montati a neve_am adaugat laptele si in sfirsit am amestecat compozitia cu albusurile batute spuma

ho versato il composto in una teglia foderata di carta forno bagnata e ho cotto a 180°C per un’ora. Cuocendo si delimitano 3 strati come se ci fosse un dolce con la crema dentro_am varsat compozitia intr-o forma patrata captusita cu hirtie de cuptor umeda si am copt la 180°C pentru o ora. La copt se delimita straturile ca si cum ar fi o prajitura cu foi si crema intre ele

7 commenti »

  1. arata super bine! brava!:D

    Commento di diamond — 14 giugno 2010 @ 18:22

  2. ce grozav ti-a iesit !si coacazele alea sunt tare apetisante ! de multi ani n-am mancat !

    Commento di pansy — 14 giugno 2010 @ 23:09

  3. Laptele cand se pune?

    Commento di mari — 15 giugno 2010 @ 10:13

  4. Multumesc si multumesc pentru reteta, altminteri n-as fi avut curaj sa o reincerc.

    Commento di adriananicoleta — 15 giugno 2010 @ 15:07

  5. Mersi ca m-ai avertizat, am corectat reteta ca uitasem laptele.

    Commento di adriananicoleta — 15 giugno 2010 @ 15:13

  6. Ti ringrazio molto per il tuo contributo, aggiungo il link al post dedicato🙂
    A presto

    Commento di twostella — 16 giugno 2010 @ 10:59

  7. Grazie mille.

    Commento di adriananicoleta — 16 giugno 2010 @ 17:38


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

