La mia cucina_Bucataria mea

16 giugno 2010

Plumcake con cranberries e gocce di cioccolato_Chec cu cranberries si picaturi de ciocolata

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 17:33

La ricetta originale di any_annette di qui_Reteta lui any_annette de aici

http://artaculinara.com/forums/topic/1591-muffins-cu-ricotta-fructe-de-padure-si-picaturi-de-ciocolata/page__gopid__42650&#entry42650

150 gr ricotta – 150 gr urda
150 gr zucchero – 150 gr zahar
250 gr farina – 250 gr faina
2 uova – 2 oua
65 gr burro morbido – 65 gr unt moale
200 gr cranberries secchi – 200 gr cranberries uscate


70 gr gocce di cioccolato – 70 gr picaturi de ciocolata
1 bustina lievito per dolci – 1 plic praf de copt
100 ml latte – 100 ml lapte


Ho montato a massima velocità nel Kenwood le uova con lo zucchero_Am batut spuma in Kenwood la viteza maxima ouale cu zaharul

Ho diminuito la velocità ed aggiunto il burro morbido, la ricotta e poi la farina mescolata con il lievito alternata con il latte. Sopra questo composto ho aggiunto i cranberries e le gocce di cioccolato_Am micsorat viteza si adaugat untul moale, urda si apoi faina amestecata cu praful de copt alternata cu laptele. Peste aceasta compozitie am adaugat cranberries si picaturile de ciocolata

Dopo averli mescolati ho versato il composto nello stampo da plumcake_Dupa ce le-am amestecat am varsat compozitia in forma de chec

E cotto a 180°C per circa 45 minuti_Si copt la 180°C pentru circa 45 de minute

Intero_Intreg

e sezione_si sectiune



1 commento »

  1. ce sectiune frumoasa !mi-ar place in forma de tarta sau muffins !te asteapta premii la mine pe blog!

    Commento di pansy — 18 giugno 2010 @ 21:28


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

