La mia cucina_Bucataria mea

13 agosto 2010

Cheesecake chocolate 

Ho visto Nigella e come al solito non ho saputo resistere, però ho dovuto modificare un po’  la sua ricetta_Am vazut-o pe Nigella si ca de obicei n-am putut rezista, a trebuit insa sa modific un pic reteta ei

http://www.foodnetwork.com/recipes/nigella-lawson/chocolate-cheesecake-recipe/index.html

Per la base_Pentru blat

420 gr biscotti al cacao_420 gr biscuiti cu cacao

160 gr burro a temperatura ambiente_160 gr unt la temperatura camerei

Prima ho frullato i biscotti nel Bimby_Mai intii am mixat in Thermomix biscuitii

poi ho aggiunto il burro e mescolato nuovamente, messo nella tortiera apribile e schiacciato con le mani per appiattire, messo in frezer a riposare mentre ho preparato la crema_apoi am adaugat untul si mixat din noi, pus in forma si in congelator in timp ce am pregatit crema

Per la farcitura_Pentru stratul de crema

600 gr formaggio spalmabile_600 gr de brinza cremoasa

3 uova intere_3 oua intregi

160 gr zucchero semolato_160 gr zahar tos

1 cucchiaio crema pasticcere in polvere_1 lingura de crema de vanilie praf

180 gr cioccolato fuso_180 gr ciocolata topita

Ho mescolato tutto nel Bimby poi aggiunto il ciocolato fuso e mescolato nuovamente_Am amestecat totul in Thermomix si am adaugat ciocolata topita pe abur si amestecat iar

versata la crema sulla base, foderato la tortiera con pellicola e sopra con l’alluminio per non far entrare l’acqua, messa in una teglia più grande con dell’acqua bollente per il bagnomaria e cotto in forno a 180°C per un’ora_am varsat crema peste stratul de biscuiti, am infasurat de jur imprejur forma cu film alimentar si apoi cu aluminiu, am pus-o intr-o tava mai mare in care am varsat apa fierbinte si am copt o ora la 180°C

L’ho decorata quando era fredda con un po’ di cioccolato fuso_Am decorat-o dupa ce s-a racit cu un pic de ciocolata topita

2 commenti »

  1. In sfirsit te-am gasit ti-am cautat retetele pe culinar am intrebat in stinga dreapta pe unde mai esti nimeni de pe culinar nu mi-a raspuns…nu mai conteaza ma bucur ca ai blog si felicitari ptr. ce faci!!!!

    Commento di Lale — 18 agosto 2010 @ 14:17

  2. Multumesc, bine ca m-ai regasit!🙂

    Commento di adriananicoleta — 21 agosto 2010 @ 22:37


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

