La mia cucina_Bucataria mea

21 novembre 2010

Dolce con le pere_Prajitura cu pere

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 23:46

La ricetta di Petunie_Reteta Petuniei

http://artaculinara.com/forums/topic/2183-prajitura-cu-pere/

Ingredienti – Ingrediente

250 gr farina -250 g faina
un cucchiaino (8 gr) lievito per dolci -o lingurita(8 g ) cu praf de copt
150 gr burro -150 g unt
75 gr zucchero -75 g zahar
1 uovo -1 ou

Per il ripieno – Pentru umplutura:

2 scatole di 420 gr di pere sciroppate oppure una grande – 2 cutii de 420 gr de compot de pere sau una mare
2 cucchiai amido di frumento – 2 linguri amidon din griu

Per l’ultimo strato – Pentru ultimul strat:

3 uova -3 oua
75 gr zucchero -75 g zahar
200 gr panna -200 gr smantana

Ho messo nel Kenwood tutti gli ingredienti per la frolla e l’ho fatto girare, l’ho stesa su carta forno e messa nella teglia (24X30cm), bucherellata e fatta cuocere in bianco per 20 minuti a 180°C, fino quando inizia a prendere colore_Am pus toate ingredientele pentru aluat in Kenwood si l-am pus sa lucreze, am intins aluatul pe cartea de copt si l-am pus in tava (24X30cm)

Ho tagliato le pere e messe a scolare, nel loro sciroppo ho aggiunto l’amido e l’ho fatto scaldare sulla fiamma bassa mescolando sempre fino quando si è addensato, poi l’ho fatto raffreddare un po’_Am taiat perele si le-am pus la scurs,  in siropul lor am pus amidonul si am incalzit la foc mic amestecind mereu pina cind s-a ingrosat, apoi l-am lasat putin sa se raceasca

Ho messo le pere a fette sulla frolla e sopra ho versato lo sciroppo addensato e rimesso nel forno_Am pus perele felii pe aluat si deasupra am varsat siropul ingrosat si repus la cuptor

Ho montato le uova con lo zucchero per lo strato di sopra e aggiunto la panna_Am batut ouale cu zaharul pentru stratul de deasupra si apoi am adaugat smintina

Versato nella teglia e rimesso in forno fino quando lo strato sopra si è colorato bene_Varsat in tava si repus la copt pina ce stratul de deasupra s-a colorat bine

cotta_coapta

sezione, è buonissima_sectiune, e foarte buna

4 commenti »

  1. Foarte, foarte buna!!!!!!!!!!! Felicitari si multumiri!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Commento di LAVINIA — 15 dicembre 2010 @ 22:58

  2. Ma bucur ca ti-a placut!

    Commento di adriananicoleta — 16 dicembre 2010 @ 23:11

  3. Buna Adriana, ma uitam la aceasta reteta c atrebuie facuta neaparat. Sunt tot eu Geta , si-mi cer scuze ca insist cu acel Kenwood. Asadar aluatul l-ai pregatir cu ajutorul lui. Dar acolo unde bati ouale cu zaharul ce ustensila folosesti ? Multumesc pentru raspuns si pentru lamuririle de la prajitura cu alune si ciocolata. O zi buna !!!!

    Commento di Geta — 28 gennaio 2011 @ 13:27

  4. Cu Kenwoodul.
    Mai intii am facut aluatul fraged cu cirligul in forma de K, apoi cu telul am batut spuma. Ambele sunt in dotarea lui de baza.
    Cu telul lui bat frisca, albusurile sau compozitiile de oua (intregi sau nu) cu zahar pentru prajituri.

    Commento di adriananicoleta — 28 gennaio 2011 @ 14:18


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

